Otobüslerde yaşlılara yer veriyor musunuz?

Ben günde 12 saat çalışıyorum eve gelirken otobüse biniyorum yaşlılar da biniyor bir de 60 yaş üstü bedava biletsiz biniyorlar işleri güçleri yok otobüslere binip boş boş geziyorlar bir de gençler yer vermeyince laf ediyorlar ben de yr vermiyorum bunlara haksız mıyım?
Otobüslerde yaşlılara yer veriyor musunuz?
Cevapla