Ofiste dışlandıgimi dusunuyorum ya da alingan miyim?

Sürekli açık olmak zorunda olan bir yerdeyim ve öğle tatilinde de çalışmak zorundayız en azından bir kişi olmak zorunda. Ofise geleli 3 ay oldu ve 3 kişiyiz. Bazen benimle sohbet ediyorlar samimi oluyorlar ama yemeğe giderken çağırmıyorlar Bazen kulaktan kulağa konuşuyorlar. Plan yapıp bana haber vermiyorlar. Öğle arasında hep yemeğe çıkıyorlar ve ben tek kalıyorum. 2 aydır çok yalnızım. ya da ben mi çok alıngan yaklaşıyorum?

Ofiste dışlandıgimi dusunuyorum ya da alingan miyim?
Cevapla