İş hayatında neden LGBT bireyleri yok?

Arkadaşlar evet illaki vardır ancak görünür olanlardan bahsediyorum. Mesela ben hiç feminen bir gey mühendis görmedim. Bu ayrımcılık ne zaman bitecek acaba? Önemli olan yapılan iş mi yoksa insanların özel hayatı mı? Kaldı ki bu bir seçim değil. Homofobikler umrumuzda değilsiniz.

İş hayatında neden LGBT bireyleri yok?
Cevapla