Selammmm
ya Rab ne söyleniyorsa iki misli :D çok amin
kulaklarım düşecek yetti gayrı
hakkınızda konuşulunca bunu hissediyor musunuz, anlıyor musunuz?

#sosyetic
Selammmm
ya Rab ne söyleniyorsa iki misli :D çok amin
kulaklarım düşecek yetti gayrı
hakkınızda konuşulunca bunu hissediyor musunuz, anlıyor musunuz?

#sosyetic
Kulaklarım çınladığı zaman iyi niyetle konuşuyorlarsa iyilik bulsunlar kötü niyetle konuşuyorlarsa Allah'ından bulsunlar diyorum. Hakkım da denilen olumsuz cümleleri kafaya takmam çünkü ben kendimi biliyorum ve tanıyorum.
👏
ne giysek teşhir ediyor oluyoruz bu kadın azmiş diyorlar bu çok ayıp. gönüllü fitness eğitmenliği yapıyorum oturduğum sitede tam profesyonel değil. gelde anlat bunu abaza birine. topuklara kadar etekmi giyeyim. başkasının hayatı beni ilgilendirmez onları niye ilgilendiriyor ki. senide takdir ediyorum🧿 kimse içinde kötü bir şey geçmiyor aklımdan
Evet hissediyorum ve diyorum ki yine çekemiyorlar beni ne kadar da çok kıskanıyorlar ya bende herkes gibi insanım gerek yok bu kadar kıskançlığa 😄
Hepimiiiiz kardeşiz jskds
😄😄
Eig için teşekkür ederim ☺️
Rica ederim tatlım 💞
Bir tık kulak çınlıyo sankiii
Eh tabii :D benimkiler yana yana düşecek gibi
Seninkiler ağır bombardıman altında o zaman 😂
Öyle idi :D
Bunu yapanlara bir şey oldu herhalde 😂😂
Aman diyorum ateşle oynama, üstüne alınan falan olur sonra psikolojileri bozuluyor. Havadan nem kapanlar var :D hiç uğraşamam
😂😂😂tamam tamam kulaklara dikkat bundan sonra
Herkes diline sahip çıksın bence :D kulakları salla.
öyle olsa her şey çok güzel olurdu :D haklısın.
😬✌️
Teşekkür ederim eig için 😁
Rica ederim 😃✌️
Cevap
54Cevap
Hissetmiyorum çünkü umursamıyorum arkamdan konuşan insanları
Öyle bir kabiliyetim yok.
Reel hayatımda yapılmadığını düşünüyorum.
Burada yapıldığını çok duydum kulağıma geliyor.
Aslı astarı olmayan duyunca "ben neymişim" diyeceğim şeyler...
Ama takmıyorum umurumda da değil kimin ne konuştuğu boş insanlar işte : ))
Hayatları buradan ibaret zavallılar 😀
Kaya iş flying :D kalkabilecekler mi bunun altından sjdjsj
İster kalksınlar ister altında kalsınlar bana fark etmez 😀
En basit bir şey söyleyeyim
Ben moderasyon için sapık üyeleri takibe alıyorum ki profillerini görebileyim diye.
Bunun bile dedikodusunu birçok kişiden duydum.
Kim bilir Lotus özelde bu sapıklarla neler yapıyor diye 😂😂
Hiç sinirlenmedim konuşsunlar beni bilmesini istediğim kişiler biliyor gerisi de b@k biliyor 😂😂
Bak terbiyem bozuldu gideyim en iyisi 🙈
Yanii şimdi dedikodu yapabilmek için, iftiraya başvuruyorlarsa o işin rengi değişir. Çok ezikçe. İsteyen istediğini yapar ayrıca kime ne, herkes kendi hayatına baksın, varsa tabii. Eh böyle mahlukatlara sende oturup şiir yazmayacaksın :D güzel gömdün, boş ver
Savaş kız sen mod olmuşsun tebrik ederim 😀🌸
Aaaa yazmiştım oysaki 😂
Savaş kim yahu :D teşekkür ederim olayım dedim oldum sjsj
Klavye yazmış ben tanımıyorum savaşı: ))
İyi yapmışsın kız tekrar tebrikler 😀
Klavye bu ismi nereden tanıyor :D anlat çabııık
Kız vallaha billaha tanımıyorum Allah o klavyenin belasını versin ala ala 😂😂😂
djsjs ya ne güzel oluyor seni böyle köşeye sıkıştırmak :D sevdim ben bu olayı
Bir zaman önce ufak bir dedikodunu yaptım şöyle ki, eski sevgilin eski sevgilimle takılmış hemde ikiside ikimizle konuşurken, ayrıldıktan sonra felan değil yani, bir an inat olsun diye dedim ki bende sosyetiği ayarlıyım ikisinede inat olsun sonra dedim ki hırs uğruna kurulmuş bir ilişkinin tadı anlamı olur mu vazgeçtim 😎👍🏻
Aklima Sezen Aksunun sarkisi geldi.
Cıbığım daha cok çıbıgım.
Öyle değil o şarkı bi kere
Iki versiyonu var.
Birisi huzunlu olan. Kucugum daha cok kucugum.
Bir tane de yuzde tebessum ettiren var.
Çıbıgım daha çok çıbığım.
Dene istersen.
:D ahaj gerek var mı bilemedim
Sen bilirsin 🙂
Bu sitedeki tüm dedikoduları öğrenmek isterdim 4 yıldır sitedeyim kendim gördüklerimin dışında hiçbir dedikodudan haberim yok :D ya seri üzgünn ağlamaklı 🥺
Hahah ben ister istemez haberdar oluyorum :D
Mod olmuşsun tebrikss canım artık müdahale etme hakkin da var dedikodulara :D
Teşekkür ederim :D valla onlara müdahele edesim yok, küçükler konuşur büyükler konuşulur sonuçta devam etsinler jsdjdj
Atasözünü bırakalım öyleyse 😂
İt ürür kervan yürür ..
Müq oldu cuk oturdu :D
Kullağım çınlar veya kızarık bir şekilde yanar.. diye.. ilginç ama gerçekten öyle oluyor bana🤭☺
Aha bu ben :D
Bende sevindim shjs
Merhaba…
Dedikodum yapılmaz sanmıyorum ama yapılırsada hissetmiyorum yaparsa kanatsız melek yapar🐂😂
😅😅 kulakların çınlamıyor mu
Şu birkaç gündür bazen yokluyor 😂
O zaman kanatsız melek durumuna az kalmış :D
Kanatsız melek konuşuyor kesin arkamdan ondan çınlıyor bence😂🐂
İyi niyetimizi asla kaybetmeyelim :D
Bundan sonra dedikodumuzu yapanların görüşlerini kaldıracak bir mod arkadaşımız olmuş 😂 Hayırlı olsun 🙂
Oley oley oley :D oldu 🥳🥳🥳 teşekkür ederim
Bazen kulaklarımın çınladığı oluyor. Tabi bunun dedikodu ile alakası var mı bilmiyorum.. :D
Hissetmiyorum ama bir şekilde öğreniyorum.
Al işte bu ona işaret 😬
arkamdan konuştu diye can ciğer olduğum bir kankamı hayatımdan çıkardım kısaca tahammül edemiyorum arkamdan konuşulmasına
Al bendende o kadar
mesela ben kimsenin arkasından konuşmam varsa bi şikayetim kişinin kendisine söylerim yumuşatarak ama herkes ben gibi dürüst dobra değil tabii sinsi yılan gibi arkamdan konuşulunca hele hele bu kişi değer verdiğim biri ise kahroluyorum ve görmek bile istemiyorum daha da ölüyo benim için
Herkes öyle olaydı hayat daha bi çekilir olabilirdi
Hissediyorum yüzlerine bakınca da anlıyorum. Birde sol kulağım çınlıyor jsjdjdhjd. Yakında gökten vahiyde iner 😄
sjsksh tuttum ben bunu :D
Jsjdjdjd🌸
💞💞💞
Çok geç anlıyorum bunu iş işten geçmiş oluyor. 😅
Önemli olan anlamak :D
Öyle bir yerde öyle birileriyle öyle dedikodularım yapılmış ki hissetmemişim. Hani "ruhun bile duymaz" denir ya tam öyle olmuş. Taaa ki dedikodu yapanlardan birinin gelip bütün pisliklerini ortaya dökene kadar.
Dedikodu yapılacak malzeme yok ki
Melek gibi insanım kim niye yapsın :)
Ha tamda onların dedikodusunu yapıyorlar :D
O zaman profesyonelce yapıyorlar hiç hissetmiyorum :)
Ne güzel :)
Evet :)
Durgunuz bugün :D hayırdır inşallah
Canım sıkkın bea :)
Belli kov negatifi 🙄
Biraz daha misafir o bende belli ki
🥹 acaba noldu ki, merak ederim şimdi ben
Yok yok üzülme hatta son yorumu sana veriyorum :) mutlu ol diye
Ben sana son yorumu bırakayım 🙄 en güzeli
Yok yok o senindi... hep senin olacak :)
Hayda Atom bak alışık değilim böyle, noldu ki.
Bi zmaan sonra bunalırım ben yani güvenmiyorsan benle işin ne
😃 ben çaktırmıyorum sana noluyor
Yapan yapsın umursamıyorum, dedikodu yapıcaklarına herkes kendine baksa keşke...
Keşkem.. 😅
Modluğun hayırlı olsun.👌🌹
Keşke ama gevşek ağızlı oldukları için ne desek boş...
Teşekkür ederim 🥰💞
O yüzden bir demiyoruz, umursamıyoruz dediğin gibi
Hissetmiyorum bunun için hangi çakramızı açtırmak gerekir ya
sjsjsh boş ver hissetmemek daha güzel bence
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Cinlerim bildirim atıyorlar ⭐😄😄😄😄
#tubasueda 🍀🍀
Sağdan sola üstten aşağı donaaaat :D
Donatır canlarım her türlü 😄😄😄😄
💃💃💃
hisssediyorum ama bunun dışında birebir duyduğum şahit olduğum anlar oluyor
ama umursamıyorum
o dedikodu yapanlara bu tavır öyl koyuyor ki anlatamam. bir daha dedkodumu yapmıyorlar
Hissetmek ile kalmayıp, kulağıma geliyor. Karaktersizler.
Kulağına getirende yapıyordur muhtemelen :D kimseye güven olmaz
Hepsi yapmıyor ama yapanlar vardır 😬
İnşallah 😅
Demek ki iyi kudurtmuşum diyorum. Özgüvensiz olanlar arkadan konuşurlar. 😂
Katılıyorum 😃 kudurtmaya devam mı
Buncacık soruyu yanlış anlamakta ne bileyim :D
Hiç bilemem yapılıyorsa beni çağırsınlar ben de katılayım ajjs
Lan fanteziye bak :D dedikoduma bende katılayım güzelmiş
Kambersiz düğün, etsiz patates, bensiz dedikodum olamazz
dhdjdh duyanlara duymayanlara 😅
Yoo ruhum duymaz 😄
Konussunlar
Hani şöyle olur para geleceği zaman sağ avuç içi kaşınır, dedikodun yapılınca kulağın çınlar veya yanar 😃
✓ Hep sol elim kaşınır ve hep para çıkar
✓ Kulağım çınlamaz, zaten az duyuyor😄
😅😅 tamam pes ediyorum
😄😄
Yok hissetmem. Issizlere sohbet konusu olmak gurur verici.😎😎😎
Mükemmel hisler bunlar 😃
😁
Yani düşünüyorum, kim yapıyordur dedikodumu diye, bir eli bile geçmez be. 😃
Geçmez belki oturmuş biri kendi kendine söyleniyordur hskdsj
Keşke bileydik 😅
Konuşsunlar iyi kötü, günahımı alıyorlarlarsa hay hay 😂
Alsınlar cennetten el sallarız 😃
bilmem..
bu beni ilgilendirmiyor açıkcası bunu hissedip kendi değerli vaktimi harcayamam her zaman söylerim
benim yüzüme konuşacak cesareti olmayanların canı cehenneme :)
Hissetmiyorum, kulağıma gelen birkaç şey oluyor ama umrumun zerre kıyısından geçmez. Bir laf varya hani it ürür, kervan yürür. Aynen öylee herkes baksın dalgasına.
az çok anlarım iki kişi konuşurken bi tanesi çaktırmadan size bakış atar siz o anda o bakışı görmemiş gibi davranın insan bi şekilde hissediyoooo
Hissetmiyorum biliyorum:) millet o kdr pervasızca konuşuyor ki arkamdan nerden bilsin her yerde tanıdığım olacağını 😃
Komikler gülüyorum ciddiye alamıyorum vlla smnd
Benim yanımda başkasının dedikodusunu yapan , başkasına da benim dedikodumu yapıyordur mantelitem bu..
Ayrıca bu sivri zekalılar baya belli ediyor , anlamamak imkansız.
Yani dedikodumun yapildigini bazenleri tahmin ediyorum diyelim ve kendi kendime aynen iade ediyorum ne diyorlarsa deyip gülüp geçiyorum 😂
Arkadaş çevremde arkamdan konuşulmaz ama aile tarafında olabilir.
Dedikodum yapılırsa hissederim.
yaptıklarına eminim mesela niye evlenmiyor diye..
Meslekteyken kulaklarım çok cınlıyor 😄 biraz disiplinli bir idareciyim
Hissetmem. Zaten dedikodumun yapılmasını gerektirecek bir durum yok.
İşyerindeki dedikodularımı hissedebiliyorum. Çekemeyenler utansın.
Her hakkımda konuşanı hissetsem ohhoo.. Hissetmem fakat tahmin ederim.
Hissederim ve hep öyle düşünürüm işi garip tarafı hepte düşündüğüm gibi çıkar
Kulaklarım ďızzzzz ediyor ben onların taa hheheheje
Hissediyorum ama yapılması iyi oluyor, zaten günahım çok azalmış oluyor en azından
Bu konu hakkında hissim yok ama er ya da geç kulağıma geliyor
Ben kimle kavga etsem kel alaka tipler bile beni konuşuyor boş boş insanlar ne diyim
hissetmeme gerek yok kapimin önünde yapıyorlar dghjkk
Hissediyorum da çok takılmıyorum yaa, kim ne derse desin.
Hatta dedikodumun yapıldığı sırada söylenmek isteyip te söyleyemediklerini bile hissediyorum.
Bazen hissediyorum ve sonra da çok geçmiyor kulağıma geliyor ama hep değil bazen
Hismi bilmiyorum ama genelde hakkımda konusulunca Kulağım cok çınlıyor. Çınlamanın şiddetine görede ağır konusup konusmadıklarını hissediyorum :D
hayır m*l gibi onlarla sohbet bile ederim sonrasında
Kulaklarım çınlar hemen 😄
Valla kulağım yine yanıyor sağ :D iyiliğim konuşuluyor bu sefer hajsj
Kötü konuşuyorlar o vakit :D
Umurumda değil, hissediyorum genellikle
Dedikodu edenin enerjisi ettiği kişiye geçer bu yüzden bırak yapsınlar. Ayrıca onlar konuşsun günahlarımız temizleniyor ne kadar güzel 🙂
Bıraktım zaten :D ama kulağım düşecekti sjjddj
Benimkide çok çınlar🙂
kulağım çınlıyo hissediyorum 😂
Hajss ohshiiit :D oluyor öyle
İt ürür kervan yürür
Tamam :D
Şiddeti kulağımı çınlatır mı ki 😂😂
Öyle oluyor :D
Hee seni dinleyeceklerdi :D
Tamam djdj
Yani yüzüme karşı gülüyirlar çünkü
Gülüyorlar*
Onların öyle bir adeti var, arkadan konuşup yüze gülmek gibi; iki yüzlüler işte
Arkam bile duymuyor kiymetlimisss🤓😝😂
O zamansa sorun yok :D
Elbette 😂 m hayırlı olsun sitede en sevdiğim etiketimdi😂💛💛
Teşekkürler beybisi bakalım bende sevecek miyim :D ısınmaya çalışıyoruz birbirimize
tam da senin dedikodunu yapıyorduk :D
Cidden ne diyordunuz 😅
Yalancının..
Hahs tamam
Fener maçına gitmem dersem çarpılırım
Derbi olsun teşekkürler
Eh tabii 😅
:D gelmezsem?
Hissetmek ne kelime 8 hisler geliyor söylüyor
djdjsh bombeee
Jdjdj ivit 😂
Evet bildirim geliyor, görüldü atıyorum 🤪
Nerden :D
Bazen hissediyorum bazen kendilerini ele veriyorlar bazen de rüyalarıma kadar giriyorlar
Vay hadsizler :D jdjd
Sol kulağım çınlarsa anca jfjfjf
Off kulağım yanıyor : iyiliğimi de konuşuyorlar kötülüğümü de shdjd
İnatla sol kulağımla uğraşan var 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?