Çalışmak iyidir, hem akıl hemde beden sağlığı için, ciddi söylüyorum bunu, mesleğini almışsın ne güzel, mesleğinde iyi yerlere gelmeye çalış derim, sadece yiyip oturmak hastalıktan ve hatta depresyondan başk bir şey getirmez insana, hayatta bir uğraşı hedefi ve hayali olmalı bir insanın, parası olsa bile. Bunu en azından kendin için yapmalısın. Tabi benimki tavsiye, uygulayıp uygulamamak sana kalmış.
Ne kadar yanls abi varrel oglna kole olmkmi ozamn evlnme sennn senin esinse. Seni seviyiosa bide hizmetkari insan sevdgi insaa kole olurrr
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Eee bize ne bundan bir sorunun yok bir derdin yok buraya kendini ve abini övmek için yazmışsın ayrıca evliliği kölelik olarak görmesi çok yanlış bence, o zaman o da evlenmesin karısına yazık şimdiden
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Haklısınız bence
İş kariyer ya da çalışmak gibi bir hayaliniz veya hedefiniz yok mu?
Mesleğim var ama gerek yok
Çalışmak iyidir, hem akıl hemde beden sağlığı için, ciddi söylüyorum bunu, mesleğini almışsın ne güzel, mesleğinde iyi yerlere gelmeye çalış derim, sadece yiyip oturmak hastalıktan ve hatta depresyondan başk bir şey getirmez insana, hayatta bir uğraşı hedefi ve hayali olmalı bir insanın, parası olsa bile. Bunu en azından kendin için yapmalısın. Tabi benimki tavsiye, uygulayıp uygulamamak sana kalmış.
evliliği, ask iliskilerini maddiyata baglamadigin zaman anlarsin sorunun cevabini
Bana da lazım öyle bi abi. Koca da olur. Versin de 😂😂
Ne kadar yanls abi varrel oglna kole olmkmi ozamn evlnme sennn senin esinse. Seni seviyiosa bide hizmetkari insan sevdgi insaa kole olurrr
Eee bize ne bundan bir sorunun yok bir derdin yok buraya kendini ve abini övmek için yazmışsın ayrıca evliliği kölelik olarak görmesi çok yanlış bence, o zaman o da evlenmesin karısına yazık şimdiden
Abin evliligi bir kadinin koleligi olarak goruyosa o da evlenmemeli bence abi kardes takilin
Yengen olabilirim, abin evli mi?
Evli değil
Tatlım abinin instası ne İnstasını öyler misin?
Tabi 😂
Ah benim canım görümcemm
😂😂😂
😅😅❤️
İyimis valla şanslısın
Sende ki hayat krallarda yok 😄
Valla ne güzel abiymiş, bende isterim.
sadece nefes alanlardansın anlaşıldı
Haklısın tabi evlenme
Ulan abin ne iş yapıyir
e-Ticaret oto alım satım gayrimenkul yazılım😂
Bence de evlenme 😂
Bi gün abin evlenirse görürüm seni
Evlenme sende
Bencede evlenme
Abileri degişek gıı
eee sonra
Haklisin
Hayat sana güzel.