Çalıştığım okulun evli barklı müdürü bu sene bana takmış durumda. Sürekli arayıp mesaj atıyordu. Art niyetli değildir dedim önce, konduramadım. Ama niyetini belli etti. Ben de kendisine olmayacagını söyledim ama sanırım naz zannetti. Bi süre durup sonra tekrar aynı şeyler. Okulda birkaç hoca durumu farkedip dedikodu bile yapmışlar. Bunu kendisibe söylediğimde belki çekinir dedim ama o da olmadı. Geçen gün artık net şekilde karşıma aldım ve bana okul dışında mesaj atmamasını aramamasını söyledim. Beni her yerden engelledi. Okulda profesyonel davranmıyor, bi sınıfla yaşadığım probleme çağırdığım halde müdahale etmedi. Muhtemelen beni norm fazlası gösterip intikam almak için başka okula gönderecek. Okula yakın olsun diye birkaç ay önce taşınmıştım. Bunu biliyor. Şu an ben zarar görmemek için ne yapmalıyım, nasıl davranmalıyım? Ne yaparsam hem bu şiddetli nefretten kurtulup hem de rahatsız etmesini önlerim? Önerileriniz neler?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılsen ögrretmen olmussun ama kafan calısmıyo arkadasım onca mesajlarda alıp karsına konuscagına mesajlarda söleseydin kanıt olurdu seni gönderse bile hakkını savunabılcek pozısyonda olurdun valla en anlamıyorum niye bu kadar safsınız bide evli barklı diyosun insan yazısmalarında kanıt toplamazmı senin yapcagın tek iş baska okula gitmen olcak baska yolu yok müdürü sıkayet etcek elınde kanıt yoksa yol al ufaktan
04 Yorumla
Soran+1 yılmesajda açık vermiyor ki, yoksa kafam çalışıyor emin ol. mesajların hiçbirini silmedim zaten ama çok bir şey yok. ses kaydı yapacaktım aradığında. uygulama indirdim ama karşının sesini kaydetmemiş sadece benimki kaydedildi. başka okula gidemiyorum çünkü zorunlu görevdeyim ve zorunlu görevimin bitmesine 2,5 yıl var. yani gerçekten kendimi savunabilmek için yapabileceğim her şeyi denedim aslında
- +1 yıl
sessizce baska okula gitcen ama kurumda bisey yapabilcegini sanmıyorum tabi işi ciddiye aldıysa takıntılıysa görevindende edebilir tanımıyorum ben müdürünü ama insanlar tuhaftır bende okulda memurum müdürün neler yapabilcegini az cok biirim ögretmene fazla bisey yapamaz yanına yaklastırmassın olur biter göndermek istersede göndersin suc atmasında üstüne görevini aksatma nöbetlerini eksıksız yap acık verme bisey yapaabilcegini sanmıyorum
Soran+1 yılbaşka okula gidemem zorunlu görevdeyim diyorum yoksa koşa koşa gitmez miyim
- +1 yıl
müdür gönderirise gidersin gitmesende uzak dur kendini unuttur görmemezlıkten gel mesajlarına hic cevap verme okul harici özel mesajlarına cevap verme grup mesajlarına okulun watsap gurubundan cevap ver oakdar
En İyi Cevaplar
+1 yılMesajları ekran goruntusu al. Polise git. Ya da bekarsan bile bi abin ya da bi buyugun yok mu ne biliyim dayin amcan falan onlara soyle onlarla korkut gozunu. Onun eli kolu uzunsa sen de elini kolunu uzat yani.
021 Yorumla
Soran+1 yılmesajda çok fazla açık vermiyor, telefon konuşmalarını kaydetmek istedim, uygulama indirdim ama kaydetmedi. inan ki annemden başka kimsem yok ve o da buna güveniyor
- +1 yıl
Oyleyse baska bisey onericem. Yani biraz sacma gelicek ama biyerlerden bi erkek bul. Yani flort etmeye calis tanis ve bu durumu anlat. Bi erkek illa ki seni korumak ister. Ama dedigim gibi biraz flortoz olman lazim.
Soran+1 yılzaten artık beni arayacagını falan zannetmiyorum ama okuldaki işlerimde zorluk çıkarıyor ve bi şekilde yönetmeliğe uyduruyor. bunlara yapabileceğim hiçbir şey yok. şimdi bir de araya başka bi erkek girerse okulu bana iyice zindan edecek diye korkuyorum. nasıl davransam da hem bu şiddetli nefreti bitse hem de benden uzak dursa?
- +1 yıl
Valla madem siddetten baska sansin yok yani. Biber gazi falan al. Ya da bu elektrik veren aletlerden al. Onlarla korkut ne bileyim o okuldan ayrilmak zorundasin. Hem annene bahsetsen bu durumu o bisey dusunemez mi?
Soran+1 yılbilmiyorum, sanırım şu an yapacak hiçbir şeyim kalmadı
- +1 yıl
İşi birak? Baska okula gitsen de bulur belli. Komple ogretmenligi birak baska is yapamaz misin? Bi de telefon numarani degistirsene. Bu en azindan rahatsiz etmesini onler. Baska bi is yapabilirsin bence ya bisuru alan var yani illa ogretmen mi olucan? Bildigim kadariyla maaslari da o kadar iyi degil
Soran+1 yılben çok uğraştım atanmak için, bu adam yüzünden işimi bırakmak istemiyorum. numaramı değiştirsem de öğrenir, okul grubumuz var tüm öğretmenlerin dahil olduğu. tüm bilgi paylaşımları ordan yapılıyor. zaten sistemde de müdürler bizim birçok bilgimize erişebiliyorlar.
- +1 yıl
Tamam atanmak icin ugrastiysan adam seni taciz etsin madem a*k kusura bakma sinirlendiriyosun beni. Durumdan kurtulmak istiyomussun gibi gelmedi bana yani. Baska okula gitme fikrini de pek benimsemedin. Annenle bile paylasmiyosun. Polise gitmiyosun eee kizim? Amacin nedir yani. Birileriyle paylasmadan olmaz. Polise gidip kendini acindir. Gerekirse agla boyle magdur rolunu sonuna kadar yap. Sen hakkini savunmazsan sesini ciksrmazsan daha cok taciz ederler kusura bakma yani
Soran+1 yılkardeşim sen deli misin, ben devlet memuruyum ha diyince gidilmez ki bu işlerden bihabersin sanırım. ayrıca durumdan kurtulmak istemesem buraya niye yazayım? bu ülkede tecavüze uğrasan bile hakkını alamıyorsun, ki bana yapılan fiziksel bi taciz de yok ben kime ne anlatıcam? boş yorum yapma işine bak, insanlar senelerce atama bekliyor ben atanmışım işimi nasıl bırakayım verdiğin tavsiyeye tüküreyim hele sen bi uza şurdan ya
- +1 yıl
Madem calistigin okulu degistir hayret bisey ya buna goz mu yumacaksin?
Soran+1 yılkardeşim zorunlu görevim bitmeden okul değiştiremiyorum sen anlayamıyor musun? zorunlu görev diye bir şey duymadın mı sen hayatında?
- +1 yıl
İyi ne diyim buna goz yumarak isine devam et madem. Ben olsam bambaska bi işe girerdim. Bu ulkede okunan yillar bos zaten umursamazdim yani taciz varsa baska is.
Soran+1 yılya benim okuduğum yıllar boşa gitmedi ki atandım işte, ne yapayım taciz edildim diye aç mı kalayım mk para yok para öğretmenliği bırakıp ne halt yiyecem az mantıklı ol kurban olayım ya
- +1 yıl
Baska işler de var herkes ogretmenlikten kazanmiyo parayi onu anlatmaya calisiyorum. Bazen atansan da bosmus demek ki baksana ne bicim bi adamla muhatap olmak zorunda kaliyosun. Hemcinsimsin uzuluyorum yani
Soran+1 yılya ben 28 yaşındayım şu yaşa kadar sadece bu alanda kendimi eğittim biri beni taciz etti diye niye başka işe gireyim özel sektör de değil ki bu. hayatın her alanında taciz var ayrıca, her taciz edildiğimizde işimizi bırakamayız. siz ağzınızda altın kaşıkla doğdunuz galiba, insanın ekmeğini kazandığı işini bırakması halinde ne yapacagını tahayyül edemiyorsunuz. herkesin öğretmenlikten ekmek kazanmaması öğretmenlerin işini kolayca bırakabileceği anlamına mı geliyor, herkesin kendince oluşturduğu bir ekmek kapısı var benimki de bu. lütfen yapıcı olun ya mantıklı şeyler söyleyin.
Soran+1 yılnasıl davransam bu adamın nefreti söner ve benden uzak durur bana bunu söyleyin
Soran+1 yılgerisi boş, tecavüze uğrayan kadınlar hakkını alamıyor lütfen realist olalıö
- +1 yıl
Evet taciz her alanda var ama bazi alanlarda bunu onlemek daha kolay. Altin kasikla falan dogmadim. Adamin eli kolu uzun diyosun. Tacizin daha zor oldugu is alanlari var demek istedim neden anlamiyosun ki
- +1 yıl
Son care zorunlu gorevin bitene kadar adami yok saymak. Gormezden gelmek. Baska care yok
Soran+1 yılama işte iş değiştirmek kıyafet değiştirmek gibi kolay bir şey değil bunu anlatmaya çalışıyorum, hani bana iş değiştir deme yani, gerçekten kolay mı ya. zaten yok sayıyordum salağa yattım uzun süre, anlamıyormuş gibi yaptım. sonunda haddini aşınca patladım ama daha kötü oldu. sanırım yine görmezden gelip salağa yatacagım başka çözüm yok dediğin gibi
- +1 yıl
Yani maalesef baska cozum yok
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
18Cevap
Yapman gereken. 1 okulu degiştirmek için bir yol bulmak. 2 gereken yerlere şikayet etmek. 3 karşına alıp rahatsızlığını dile getirmek
02 Yorumla
Soran+1 yılşikayetten sonuç alamam, milli eğitim komple adamın tanıdığı, adam buralı zaten ben atanıp geldim adamın arkası sağlam buna güveniyor zaten. okulu değiştirmek için şu an benden sonra atanmış biriyle evlenmek tek şart. onun dışında hiçbir şekilde kımıldayamıyorum. zaten ne olduysa kendisine rahatsızlığımı net şekilde dile getirdikten sonra oldu. okuldaki her işimi zora sokuyor şu an, okul zindan oldu bana
- Aile & Toplum konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yılYaa okullarda ne çok yaşanıyor bu durum. resmi takılın. uyarın.. pişman ederi deyin tehdit edin.. ama çok duyuyroum okullar çok fena olmus valla
012 Yorumla
Soran+1 yıladamın eli kolu çok uzun, açıkçası korkuyorum, ne yapacagımı da bilmiyorum
- +1 yıl
Ne var yaa sakın korkmayın evli degilmi. bu. tehdit et acikca
Soran+1 yıleşinden korkmuyor, zaten sanırım eşi de bunu pek takmıyor. adam gece eve bile gitmiyor ve eşinin umrunda değil. o da buna güvenerek bu kadar ileri gidebiliyor
- +1 yıl
Siz evlimisiniz... o adam tehlikeli o zaman
Soran+1 yılhayır bekarım ben, adam gücüne güveniyor zaten, sonunda kötü olan ben olacagım diye korkuyorum
- +1 yıl
Valla işin zor. Uzak dur emaafe köy en azından.. ama okullar hep böyle.. kimin eli kimin cebinde
Soran+1 yılşu an düşman oldu bana, düşmanlığından korkuyorum, okul zindan olacak bana
- +1 yıl
Korkma.. mesafe köy sadece. . mobbing deneyeccektir baskasiyal da görüşme onun yaninda
Soran+1 yılmuhtemelen hayatımda biri olduğunu düşündüğü için böyle yapıyor. haftasonu şehir dışına çıktım, kimle gittiğimi çok sordu ben de sizi ilgilendirmez dedim. öyle diyince heralde hayatımda biri olduğunu düşündü ve bu hale geldi
- +1 yıl
Himmmmtakmjs sana kafayı.. daha önce aranızda bir şey gectimi
Soran+1 yılhayır, zaten ne olduysa bu sene bana taktı, gerçekten anlam veremiyorum. geçen sene de bu okuldaydım böyle bir problem yoktu
- +1 yıl
Güzelleşti mi...😀 Bu sene hedefi sensin anlasilan
Senin aleyhine bir şey yaparsa sana attığı mesajlarla mobing yapıp ediyor diye şikayet edeceğin söyle
00 Yorumla
+1 yıl1- Okuldan ayrıl.
2- Karısına söyle.
Yoksa harcar seni bu adam. Kaç kurtar kendini.010 Yorumla
Soran+1 yılokuldan ancak norm fazlası gösterilirsem ayrılabilirim, bu da müdürün elinde olan bir şey. ikinci olarak; bence karısı bu tarz durumlara çok maruz kalmış ve salmış artık, adam gece eve bile gitmiyor ve karısı bir şey demiyor.
- +1 yıl
Ah be kadına üzüldüm :/ . Valla bence bahanenin ne olduğu önemli değil, sen yeter ki bir an önce ayrıl oradan.
Soran+1 yılatanmış olduğum için zorunlu görevim de bitmediği için gidemiyorum ah keşke gidebilsem :/
- +1 yıl
Zorunlu görevde atanmaya sebep olacak şeyler ne, hiç araştırdın mı?
Soran+1 yılbenden sonra atanmış, hizmet süresi benden düşük biriyle evlenmem lazım, başka türlü gidemiyorum.
- +1 yıl
İşte bu kötü :( , peki özelde bir yerde çalışmaya geçsen? Devlette çalışmak senin için önemli mi?
Soran+1 yılözelde öğretmenlik çok kötü ya, çok az paraya çok fazla iş. ben bu sene sadece 3 gün gidiyorum okula, tam maaşımı alıyorum. özele allah düşürmesin çok zor. ama inan izin verilse bir dakika durmam bu okulda hemen başka okula geçerim ama şu an imkansız
- +1 yıl
Anladım, sanada uyarsa takipleşip özelden konuşalım mı?
Soran+1 yıltakip ettim
- +1 yıl
Size yazdım
Eğer bu durumdan rahatsizsin müdürünü şikayet edip milli eğitime bikdirmelisin
02 Yorumla
Soran+1 yılburdaki milli eğitim müdürlüğü komple adamın tanıdığı, adam eli kolu uzun biri ve hiçbir şeyden korkmuyor
Eşiyle tehdit et. Kanıt olarakta mesajları vs gösterirsin.
00 Yorumla
+1 yılÜst mercilere şikayette bulun gerekirse mahkemeye git
00 Yorumla
+1 yılIlçe milli eğitime şikayet et soruşturmada delilleri göster
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. kayıt altına al yazdıklarını bu sekilde mobik uygulayamaz suç zaten
00 YorumlaPislk insan utnmz savcılığa suç duyurusunda bulun acilen gereğini yaparlar ama saliverirler maalesef adalet yok allahın adalet çok büyük Korkut gözünü şikayet ederim de milli eğitim müdürlugune şikayet et
015 Yorumla
Soran+1 yılmilli eğitim müdürlüğündeki herkesi tanıyor, eli kolu çok uzun, zaten buna güvenerek bu kadar rahat davranıyor
Soran+1 yılya siz ne diyorsunuz allah aşkına, bu ülkede tecavüze uğrasan bile adalet işlemiyor, ortada fiziksel taciz bile yokken kim beni takar? biraz realist olur musunuz?
- +1 yıl
gayet relistim benim dediğimi yanlış anlardaniz ben napayım ben size öneride bulunuyorum tamamda siz demiyormusunuz beni rahatsız ediyor diye bu da taciz etmeye girer neyse beni ilgilendirmez sizde rahatsız değilsiniz sanırım onun için korkuyorsunuz kusurbakmayın beni ilgilendirmez benimkisi sadece bir tavsiyeydi tşkler iyi gunler
Soran+1 yılrahatsız olmasam buraya niye yazayım deli miyim? ben nasıl bi tavır sergilemem gerektiğini sordum, neyse kardeşim hayırlı günler
- +1 yıl
kardeşim siz iyimisiniz siz ben anlamıyorsunuz sanırım gel görüşelim ne demek telefonla rahatsız etmek ne anlama geliyor oda taciz sonuçta ee kendiniz diyorsunuz rahatsızım diye nasıl bit tavur tajinacaksin savcılıkta tehdir edeceksin bu kadar bende biliyorum adalet olmadığını yasaları bana öğretmeyi yol yordami ama gözunu korkutun aklı başına gelsin neyse kardeşim alan memnun satan memnun kusurabakma ben laf anlayana anlatırım anlamayannin yolu açık olsun
Soran+1 yılaynen kardeşim çok memnunum.
Soran+1 yılsanane kardeşim ister ağlarım ister zırlarım aynen değişik ve ilginç biriyim
Soran+1 yılsen yoluna git kardeşim bu benim sorum
- Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılPek bir seçeneğin yok gibi başka okula göndermez belki
010 Yorumla
Soran+1 yılgönderse ayrı dert, göndermese ayrı dert. göndermese de her işime taş koyacak. şu an nasıl davransam bu nefreti azalır? şiddetli bir nefretle düşmanca davranıyor çünkü
- +1 yıl
Bulmuşsun psikopatı nasıl idareci oluyor böyle adamlar
Soran+1 yılarkası sağlam, eli kolu uzun, ona güvenerek bu şekilde rahat davranabiliyor zaten
- +1 yıl
Malum partiden desene. Laftan anlayacak birine benzemiyor anlattığın kadarıyla
Soran+1 yılevet, kendisine insanca evli biriyle görüşmeyeceğimi defalarca anlattım. ancak güzel güzel konuşarak halledebilirim diye düşünmüştüm. çünkü başka türlü tehditle falan imkansız
- +1 yıl
Beklemek belki faydana olabilir. Norm fazlası göstermezse bir sıkıntı olmaz dimi
Soran+1 yılnorm fazlası göstermese, bu okulda devam etsem de hiçbir işime yardımcı olmuyor. biz öğrencilerle bi sıkıntı olduğunda idareyle hallediyoruz normalde, bugün kendisinden yardım istedim ve yardım etmedi. öğrencilerin önünde küçük düştüm. yani norm fazlası olmasam da çok zordayım. olsam daha da zor olacak evime uzak bir okula gitmek. ne yapacagımı bilmiyorum
- +1 yıl
O zaman o yorgunluğu çek ama iş yerinde huzurun olsun her gün yüzünü görüyosun
Soran+1 yılbir süre bakacagım, bu şekilde devam ederse kendim söyleyeceğim beni norm fazlası gösterin diye. inat etmezse gönderir, ne yapacagını da kestiremiyorum bakalım
- +1 yıl
Hayırlısı olsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılCall Recorder diye bir program var onu indir o kaydediyor sesleri
04 Yorumla
Soran+1 yılsadece benim sesimi kaydetti, karşı tarafın sesi yok
Cevap sahibi+1 yılBenim dediğim bu programda öyle olmuyor ama
Soran+1 yılbilmiyorum, iphone a indirdiğim uygulamaların hepsinde sadece benim sesim kaydedildi
Cevap sahibi+1 yılİphone sıkıntılı o konuda maalesef ya :( Bu arada adamın bulunduğun şehirdeki milli eğitimde tanıdıkları olabilir o zaman sen de en merkezdeki yani Ankaradaki milli eğitime şikayet edeceksin Müge Anlının da dediği gibi bir üstün bir üstü de var
Aile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı. Gizli Üye hanımefendı savcılıga şikayet et siz kaç yasındasınız sapık müdür kaç yasında
00 Yorumla
+1 yılDirekt polislik hele mesajları falan varsa alırlar mudurlukten
00 YorumlaMaalesef kanı bozuk mundar dolu etraf
06 Yorumla
Soran+1 yılhiç sorma ya utanma falan da kalmamış insanlarda artık
Soran+1 yılmesajlarda çok açık vermiyor, silmedim ama çok bir şey ispatlayamam. telefon konuşmasını kaydetmek için uygulama indirdim ama kaydetmedi. ses kaydı çok iyi olurdu
Soran+1 yılzaten engellemiş beni, artık aramaz. ama okuldaki işlerimi zorlaştırmak için elinden geleni yapıyor
ispatin varsa mesaj falan sokayet et hemen
00 Yorumla
+1 yılSapık şerefsiz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİlçe milli eğitime şikayet et
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılGitmen daha iyi
04 Yorumla
Soran+1 yılzorunlu görevim bitmedi kendi isteğimle gidemiyorum
- +1 yıl
Cimere yaz
Soran+1 yılişte bu aldığım en mantıklı cevaptı çok teşekkür ederim
- +1 yıl
Eyvallah branş ne senın
Gizli Üye(30-35)+1 yılgurbette misin? ücretli öğretmen misin
09 Yorumla
Soran+1 yılgurbetteyim ya atanıp geldim, kimseyi tanımam etmem. adam buranın yerlisi, köklü bir aileden geliyor, il milli eğitim müdürlüğü komple adamın tanıdığı. sırtı sağlam, buna güveniyor
Cevap sahibi+1 yılHangi şehirdesin
Soran+1 yılşehir söylemeyeyim ama güneydoğudayım
Cevap sahibi+1 yılsöylersen yardımcı olabilirim doğruları söylemen lazım
Cevap sahibi+1 yılŞanlıurfa? Antep? ya da daha mı güney
Soran+1 yılşehir söyleyemem, dünya küçük, bi tanıdığı falan çıkmasın başıma bela almayayım.
Cevap sahibi+1 yılpeki. güneydoğuda polisim istersen özelden konuşalım aynı ilde olursak belki yardımcı olurum
Soran+1 yılsiz hangi şehirdesiniz
Cevap sahibi+1 yılŞanlıurfa'da
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEşine soylerim de
03 Yorumla
Soran+1 yıladam gece eve bile gitmiyor. bence eşinin umrunda bile değil. adam korkmuyor zaten
- +1 yıl
Çok kötü ya, adam kendini ve ailesini umursamıyor olabilir ama söz konusu senin toplumdaki yerin, dikkat et, sen istemedin diye sana iftira bile atabilir, sonra çok uğraşırsın. Allah korusun.
Soran+1 yılben de bundan korkuyorum zaten, adam zaten kendi memleketinde, ben atanıp geldim kimseyi tanımıyorum. adamın eli kolu uzun arkası sağlam, kendisini her türlü aklayacagına güveniyor ki bu cesaretle devam edebiliyor
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evli barklı müdürüm görüşmediğim için düşman oldu, nasıl davranmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer