Evli barklı müdürüm görüşmediğim için düşman oldu, nasıl davranmalıyım?

Çalıştığım okulun evli barklı müdürü bu sene bana takmış durumda. Sürekli arayıp mesaj atıyordu. Art niyetli değildir dedim önce, konduramadım. Ama niyetini belli etti. Ben de kendisine olmayacagını söyledim ama sanırım naz zannetti. Bi süre durup sonra tekrar aynı şeyler. Okulda birkaç hoca durumu farkedip dedikodu bile yapmışlar. Bunu kendisibe söylediğimde belki çekinir dedim ama o da olmadı. Geçen gün artık net şekilde karşıma aldım ve bana okul dışında mesaj atmamasını aramamasını söyledim. Beni her yerden engelledi. Okulda profesyonel davranmıyor, bi sınıfla yaşadığım probleme çağırdığım halde müdahale etmedi. Muhtemelen beni norm fazlası gösterip intikam almak için başka okula gönderecek. Okula yakın olsun diye birkaç ay önce taşınmıştım. Bunu biliyor. Şu an ben zarar görmemek için ne yapmalıyım, nasıl davranmalıyım? Ne yaparsam hem bu şiddetli nefretten kurtulup hem de rahatsız etmesini önlerim? Önerileriniz neler?
Evli barklı müdürüm görüşmediğim için düşman oldu, nasıl davranmalıyım?
Cevapla