Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
KS Gel Buraya
Ben istemedim bunların hiçbirine maruz kalmak ancak zalimler zorla maruz bırakmaz mi? Zalim değil midir zorla acı çektirip her türlü belayı veren? Haksızlık değil midir biri acı çekerken birinin sefa sürmesi? Bu mudur adalet Ha? Niye Ben Neden ya Neden neeeeeeeeeden
Doğuştan gelen bir kusurumuz var; hepimiz mutlu olmak için dünyaya geldiğimizi sanıyoruz. Bu kusurumuzu gidermedikçe, dünya gözümüze çelişkilerle dolu bir yer görünecektir. Çünkü her adımımızda, ister büyük ister küçük bir şey yapmış olalım, dünyanın ve insan hayatının, mutlu bir yaşam sürdürmeye olanak verecek biçimde tasarlanmadığını anlayacağız. İşte bu yüzden bütün yaşlıların yüzlerinde aynı ifadeyi, yani düş kırıklığını görmek mümkündür.
Cevap
1Cevap
Ne oldu
Neden hayatta bazıları her türlü nimete sahipken bazıları acılar içinde kıvranır?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?