Yamyamlık, pedofoli, katil vb kişilere verilen cezalar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dürüst olmak gerekirse verilen cezalar fazlasıyla yetersiz bence "Türkiye için konuşmuyorum adalet yok zaten ülkede" özellikle idam edildikleri zaman kişi geberip gidiyorlaf 20 30 ya da müebbet yedikleri zaman ise insan buna rağmen yüzü görüp yemek yiyebiliyorlar mesela buna jeffrey dahmer örnek olabilir kendisi yamyam, pedofili cinayet gibi suçlardan müebbet yedi fakat başka suçlu öldürdü onu

Yamyamlık, pedofoli, katil vb kişilere verilen cezalar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla