#selamgençlik 🍀🍀
⭐Yaşama sevinci kaybı olur muydu? Çaba ve mücadele son bulur muydu?⭐
#tubasueda 🍀🍀
⭐Yaşama sevinci kaybı olur muydu? Çaba ve mücadele son bulur muydu?⭐
#tubasueda 🍀🍀


Hiçbir şeyin anlamı kalmazdı ki o zaman. Ne yaşamanın ne sürprizlerin ne kimi seveceğimizin kaç yaşında nasıl öleceğimizin nasıl evleneceğimizin..
Yaşamaya devam ederdim ama hevessiz. Zaten şimdi bile pek hevesli değilim 😄
En çokta o zaman devam ederdim. Başıma ne geleceğini bildiğim için her şeye hazırlıklı olurdum. Güzel şeyler için sabırsızlanırdım. Üzücü şeyler de elbette herkesin başından geçecek bir gün, mesela sevdiğin birinin ölümü gibi. Bunu da bilerek vaktimi sevdiklerimle daha da güzel değerlendirmeyi, dolu dolu geçirmeyi bilirdim.. ki böyle olsa zaten kimse kalp kırmaz sevdiklerine daha da çok sarılır..
Kötü olayların zamanı yaklaştıkça beni strese sokardı ama hiç bir şartta yaşamdan vazgeçmem.
Rica ederim 🙏
Cevap
9Cevap
Ay yok iyi ki gelecegi bilmiyoruz. Bilmedigim halde kendime azap cektirirken bir de bilsem aman aman
Zor cidden ben bi yutkundum 😃
Bazen Geliyordu Arada Gelip Gidiyor Tatlım Sende de Oluyor Mu
Arada gelip gitmeyen yoktur herhalde 🙃🙃
Aynen Öyle Tatlım 🙃🙃
Kötüyse günah falan umrumda değil yeterince kötü zaten en kôtüsü alzheimer olurum zaten potansiyeliyim
direk ne zararlı ilaç varsa içip son veririm bana bahene olur
Sıkıldım, yoruldum.
Mecbur devam ediyoruz zaten. Bilip devam etmek zor olurdu ama yine de devam edebilme gücünü bulurduk.
Spoiler yemek biraz tadımı kaçırırdı tabii ama devam ederdim :d
Ederdim daha sağlam ve tutkulu yaşardım diye düşünüyorum :)
bu çok sıkıcı olurdu
böyle bir hayat yaşamak istemezdim anı göremiyorum neticede..
Evet elbette ederdim , ona göre gardimi alırdım baştan 😅
Iyi ki böyle bir sey yok. Gaybi bildirmemiş Rabbimiz.😊
İstesem de istemesem de ecelim gelene kadar yaşamak zorundayım.
Allahtan geliyor sonucta ederdim gelsin gelmekte olan derdim..😌
Yaşamaya devam eder gelecekte başıma gelecek kötü vukuatlara karşı tedbirimi alırdım.
Bilmemek en iyisi bazı gelecek acıları bilmek beni üzer.
Önceden nasıl yaşadıysak imtihan ile yine devam derim. Çok bildirim atmayın diyerekten de geri bildirim atarım Google gibi. 🤣🤣🤣
Bı anlamı olmazdı herşeyi bilseydim gerçi şimdi de bı heyecanı yok
Hic bisey icin cabalamazdim ne icin ugrascam sanki
Zevk almaya bakardım 😄
Mecbur edeceğim. Intihar yasak
Hayr bilinmezlk daha iyi
Otomatik pilota bağlarım
Evet, yaşamak her şeye rağmen güzel.
Sanırım bu hayatı yaşamak zor olurdu
Keşke bildirilse ona göre önlem alırdım
Böyle iyi 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?