Sadece gözlemleyerek bir kişi hakkında çıkarabileceğimiz şeyler nelerdir?

Sadece gözlemleyerek bir kişi hakkında çıkarabileceğimiz şeyler nelerdir?
.. pek çok şey çıkarabiliriz...
Hiçbir fikrim yok.. psikolog degilim sonuçta ;) :D
yapacak bir şeyim yok sanki.. beynimi yoramam!.. hihh :D
Dur bi bunun hakkında düşüneceğim.. ;)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Dünya küreselleşti. Bütün dünya aynı şeyi yiyor, aynı kıyafetleri giyiyor, aynı arabaları kullanıyor, aynı filmleri izliyor. Bazı ülkelerde, 18-35 yaşındakilerin %50'sinden fazlası dövme yaptırmaktadır.. dürüst olmak gerekirse, senin çingenen gibi ben de bu profil çıkarma oyununda oldukça iyiydim ama bugün bir görünüşten sonuç çıkarmak çok daha zor. Ve hatta aksanlar bile evrimleşmiştir "özellikle her birinin kendine has özellikleri olan İngilizce aksanları.."
Kısacası ! Artık hiçbir şeyden emin
Güncellemeler
+1 yıl
Sadece gözlemlemek bazen insanı şaşırtabiliyor. Aldatmaca durumlar söz konusu diyebiliriz.. ve insanın hayal gücüne kalmış birşeydir diye düşünüyorum... kimse mükemmel değildir elbette.. bazen öfkemize yenik düşeriz, ruh halimiz devamlı bizleri sınar.. zaten bu yalan dünya koca bir sınav. Hepimiz birtakım zorluklar yaşamaktayız.. zaten herşeye zam geldii ortalık iyce kızıştı, göya korona virüs vardı bilmem ne zırvalık!.. bunların arkasındaki insanlar ne yapmaya çalışıyor bi öğrenebilsem...😬
Sadece gözlemleyerek bir kişi hakkında çıkarabileceğimiz şeyler nelerdir?
Cevapla