Annemle birbirimizi yormayı nasıl bırakacağız?

Annem beni çok yoruyor ve ben de onu. Karşılıklı olarak böyleyiz. Hayatımın her anına çok fazla müdahale etmeye bayılır. Misafir geliyor onlarla ne yaptığıma bile müdahale eder çok yoruldum hayatımı yönetmeye çalışmasından bıktım. Söyleyince de sus başım ağrıyor diyor beni asla dinlemiyor hep kendisi haklı. Kukla gibi bizi yönetmeye çalışıyor nasıl düzeltiriz bu durumu nasıl bir çözüm önerisinde bulunun lütfen
Annemle birbirimizi yormayı nasıl bırakacağız?
Cevapla