Sizce suç ondamı bizdemi?

Erkek arkadaşımla iş yerinde sabahları odamın önünde 2,3 dk görüşüyoruz diye şefim bize takmış durumda. Sebebide karanlıkta görüşmemiz hiçbişey yapmıyoruz üstelik sadece konuşuyoruz. 1 kere uyardı tamam dedim görüşmedik sadece 2, 3 gün önce bana börek getirdi gitti. Yanımdaki kızda hemen bunu yetiştirmiş şefe geçen gün yine geldi bana o çocuk buraya geliyormuş yine diye. Bende hayır gelmiyor sadece börek verdi gitti dedim. Gelmiycek dışarda versin dedi ve iş başına 5 dk var yani hem 5 dk önceden odada ol diyor hemde dışarda görüşün konuşun diyo. Neyse sonra da onunda şefi gelsin pazartesi disipline gidiceksiniz dedi. Hiçbişey yapmadığımız halde. Üstelik şefim bizi yanımdaki kızlara gözetlettiriyormuşta. Şimdi biz mi suçlu o mu suçlu sizce?

Sizce suç ondamı bizdemi?
Cevapla