Babanız yaşarken hiç yok gibi hissettiniz mi?

24 yaşındayım çok iyi bir ailede büyüdüm diyemem anne baba sevgisi hep yarım eksik büyüdüm tartışma kavga gürültü ne varsa hepsini gördüm hiç çocuk oldum diyemem erken yaşta olgunlaştım hep içimde yarım kalan duygular var. Baba en büyük yara kalbimde. Ben küçükken annemle babam hep tartışır kavga ederlerdi büyüdüm ayrı yaşadılar. En büyük çocukları benim herşeye şahit olan en büyük darbeyi yiyen hep ben oldum. Yıllar geçti babam alkol bağımlısıydı hasta oldu şimdi bakım evinde yaşadığım şehirden uzakta o kadar eksik hissediyorum ki bir yanımı ne yapsam dolmuyor. Belki ölmedi ama yaşarkende ölü gibi..
Babanız yaşarken hiç yok gibi hissettiniz mi?
Cevapla