Hiç babanız hayattayken babasız kaldınız mı?

Annemle babam boşanalı 10 yıl oldu 26 yaşındayım 19 yaşında kız kardeşim var 3 yıldır babamızla görüşmüyoruz çünkü bizi hiçe saydı ilgilenmedi o 3 yıl içinde herkes bize düşman oldu komşularla çok kavga etmeye başladık herkes tarafından ezilip büzüldük yoksul gözüktük öz teyzemiz ve kuzenleriminiz bile ezik gibilerdi şimdi onlar bizi beğenmiyor herkese karşı saygılı olduk hep edebimizle durduk yine de en kötü biz olduk apartmanda akrabalardan herkes bizden nefret ediyor kimsemiz kalmadı sahipsiz görüp eziyet ediyorlar hepsi o babam olacak adam yüzünden ben kız halimle artık erkek gibi davranmaktan yoruldum kimseyede aşık olamam kimsede bu hayat mücadelesi veren kıza aşık olamaz
Hiç babanız hayattayken babasız kaldınız mı?
Cevapla