İnsan neden insanın hayatına karışır?

Değerimi bilmeyen beni el üstünde tutmayan saçma sapan gereksiz insanları hayatımdan çıkaralı 2 sene oldu. Onlar hayatımdayken kendimin farkında değildim resmen. Hicbisey yapacagima inanmiyordum. Meğer ne kadar güzel ne kadar zeki bir kızmışım. Düşündüğüm gibi herşeyi yapabilir mişim. Yapamazsin dediler saçım başım harika güzelim. Kim ne derse desin muhteşemim. İstediğim fiziğe kavuştum. Yapamazsın dediler deli gibi kitap okuyorum süper ingilizce öğrendim. Hukuk fakültesi kazandım. İstanbuldayım şehir değiştirdim. Bundan sonra sadece ben istersem varsın. Enerjimi düşüren tüm insanlara kapakkk şimdi bu kıza ne oldu böyle diye konuşsular arkamdan. Bak önümüzdeki ay amerikaya gidiyorum:))) o mahalleden çıkamazsın demişti ülke değiştirdim😂 İnsanlar neden başkasının hayatına karışır?
İnsan neden insanın hayatına karışır?
Cevapla