Insanlarda başkalarının hayatına karışmak neden var sizce?

Kuzenim 20 yaşındasın hiç kendin için bir şey yapmıyorsun bu hayatta hala ailen senin için çabalıyor buna sen izin veriyorsun falan diyor ben 20 yaşındaysam o da 18 yaşında aramızda pek yaş farkı yok yani kendisi de kendi için çabalamıyor ben kendime mükemmelim demiyorum ben de tembelliğimden 2 sene mezuna kaldım ama bu sene düzgün bir yer gelecek gibi duruyor onun da okumakta doğru düzgün gözü yok ama fabrikada sanayide çalışmayı gurur yapıyor kendine. Herkes kendine bakmadan neden başkalarını eleştiriyor sizce

Insanlarda başkalarının hayatına karışmak neden var sizce?
Cevapla