Yeni okulumda yeni dostlar edinemiyorum, tavsiyeleriniz var mı?

Arkadaşlar okullar açılalı 1 ay oldu ama benim hala doğru düzgün bir arkadaşım yok suç benim çünkü eski arkadaşlarımı , aşkımı özlüyorum. İnsanlara ısınamıyorum yabani gibi davranıyorum normalde sıcak kanliyimdir asla olduğum biri değilim son 1 aydır hersey üstüme gelmeye başladı kızların arkamdan konuştuğu düşünceside var üzülüyorum nasil asabilirim bunu?

Yeni okulumda yeni dostlar edinemiyorum, tavsiyeleriniz var mı?
Cevapla