Yeni bir okula gittiğimiz zaman biriyle nasil arkadaş olabilirim?

Şimdi sorum şu ben bu sene daha büyük okula geçtim iste yeni insanlarla tanışmam gerekiyor arkadaşım olması icin ama sorun şu cok utangacım biriyle ne konuşacağımı ne diceğimi bilmiyorum okulun ilk günü ne konuşmam lazım o kişyle ne sorsam arkadaş oluruz yani utangaç olduğum icin beceriksizim ve artik yalnız da kalmak istemediğim için sormak istedim..

Yeni bir okula gittiğimiz zaman biriyle nasil arkadaş olabilirim?
Cevapla