Değersizlik duyguları yaşayan biri için diğer insanlar ya kendinden üstündür, ya da aşağı; eşiti yoktur. Bazı insanları küçümser, çünkü onlarda kendisine benzeyen bazı özellikler görür ve bu insanların hoşlanmadığı benliğini kendisine yansıtan bir ayna gibi algılar. Ama bunun birincinde olmadığı için onları kendisinden daha değersiz bulur.
Aslında, başkalarını küçümseyen insan, kendisini de küçümseyen, dolayısıyla küçümsenmekten korkan biridir.
Bu dünyadaki her şey insan aklının birer ürünüydü. Aklını güzel kullanan güzel şeylere sahip olurdu. Kötü kullanansa kötü şeylere... Bunun orta yolu yok. İnsan olmak da böyledir, orta yolu yoktur. Ya iyisindir ya da kötü. Çok iyi ya da az kötü olmak da yoktur. İnsanlara, çevreye, hayvana ve hatta eşyaya bile en ufak bir zararın varsa kötüsündür. Aslında hayat basit ve güzeldir. Hayatı karmaşıklaştırıp tahrip edense insandı
İnsanoğlu doğası gereği bencil ve hoyrattir. karşısindakinin bir insan olduğunu unutup çatır çutur kalp kırmaya bayılır. Nadiren de olsa yaptıklarından pişman olanlara rastlanır. Bir gün herkesi affetsen bile içinden geçmez bir burukluk kalır.
Bir daha olmaz dediğim ne varsa her şey tekrar oluyormuş. Edilen büyük laflar öylece ortada kalıyormuş. Kalbin ona inanmak için meyilliyse, incelediği yerden kopmuyor, oraya senden bile gizli düğümler atıyormuş."
Eğer insanların söylediklerinize dikkat etmesini istiyorsanız, sesinizi yükseltmeniz değil de alçaltmanız gerektiğine ilişkin bir şeyler okumuştum bir yerde: gerçekte, asıl dikkati çeken şey buydu.
Ama işte gözlere bakınca, ne uzaktan ne yakından asla yanılmazsınız! En önemli şey gözlerdir! Tıpkı barometre gibidirler. Kimin ruhunda büyük bir kuraklık var, kimin durduk yere böğrüne tekmeyi yapıştırabilir, kim kendi gölgesinden bile korkar, hepsini ele verir.
Hem zaten karşına doğru kişi çıktığında, o zaman kendine şimdikinden daha çok güveneceksin, buna inanıyorum ben. O yüzden yarım yamalak şeylerle yetinme. Bu dünyada tek başına yapacağın şeyler olduğu gibi iki kişi olmadan yapamayacağın şeyler de vardır. İkisini denge içinde yürütmek önemlidir."
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
195 olsun
toplumu bunalıma sok, sonra kurtar ve kendine bağla
16 sayısını söylüyorum
Hayatımın üstünde imkansız kuşlar uçuyor
Anladım
Teşekkür ederim
4 olsun bakalım
hedef ne kadar uzak olursa, hedefin kalıcılığına duyulan ümit o kadar fazla olur.
Peki anladım teşekkür ederim 🤗
8 olsunn bakalımm
Sana yok
Sebep😕
9 doookuuuzzz öf ya
Ne oldu sısıs
Az dedi coştum 🤣
Sısıs?
Ne oldu sısıs ne var sısıs
Ne manada
Namuslu olmak sizi diğer insanlardan üstün yapmaz, övünme hakkını vermez, zaten herkes yaşadığı sürece namuslu olmak zorundadır.
Teşekkürler sısıs
7 geçti içimden
V-i-s-k-i-m-s-i
Evet, oldu : 8 !
24 söylüyorum
90. sayfadan güzel bir alıntı gönder
5 ve 24 😂🙈
Geç kaldın sjjs
Küstüm gidiyorum hıh
Gel şarkı atayım sana barışalım 😀
196 olsun 😊
Görmeden her şeye inanırsan insanı çok kandırırlar…”
186 olsunn
İnsanın çocukluğu, derdini söylemekle ona çare bulmanın aynı şey olmadığını anlayınca biter.
24 olsun
İrade, duygusal bir güçtür ve düşüncelerin irade üzerinde etkili olabilmesi için tutkularımızla da beslenmesi şarttır
Vav güzel bir soz
7 olsun bakalım
Hayattaki herkes bir hikâyenin başkahramanı aslında. Bittiyse hikâyen, vedasını da göze alabilmelisin. Çünkü her şey başlar ve biter.
6 kişilik ailede herkes baş komutan ben herşeyi ertelemek zorunda kalıyorum hikayeye başlayamıyorumki bitsin.
7
119
87
Değersizlik duyguları yaşayan biri için diğer insanlar ya kendinden üstündür, ya da aşağı; eşiti yoktur. Bazı insanları küçümser, çünkü onlarda kendisine benzeyen bazı özellikler görür ve bu insanların hoşlanmadığı benliğini kendisine yansıtan bir ayna gibi algılar. Ama bunun birincinde olmadığı için onları kendisinden daha değersiz bulur.
Aslında, başkalarını küçümseyen insan, kendisini de küçümseyen, dolayısıyla küçümsenmekten korkan biridir.
67 lütfen
Bence insan en çok görünüşe aldanıyor.
Doğru sandığınız yerde yanılıyorsunuz
201 diyorum. 😃
biraz geç kalsam vaktinde gelmiş sayar mısın?" sjsjs
Beğendim bunu 😃
Sekiz
Bütün bilgilerin başlangıcı, insanın kendini bilmesidir. Sonra geldin önce söyledim sarı pipi skoss
Bütün bilgilerin başlangıcı, insanın kendini bilmesidir. 👑
Wp durumu mu yapacan sjsjs
Her zaman savunduğum bir gerçekle karşılaşmak hoşuma gitti sadece
6 olsun
Seni seviyorum, çünkü bütün Evren sana ulaşmam için işbirliği yaptı sjsjs
Teşekkürler çok güzelmiş jsjsj
Sana özel 😀
💅💅😃
31...
Karmakarışık hislere kapıldım. Aralarında nefret de vardı, isyan ve hüsran da.
59 olsun
Hayat çözülmesi gereken bir problem değil, tecrübe edilmesi gereken bir deneyimdir.
Teşekkür ederim
13 13 13
Bir amaca bağlanmayan ruh, yolunu kaybeder;çünkü, her yerde olmak hiçbir yerde olmamaktır.
3 olsun
Bu dünyadaki her şey insan aklının birer ürünüydü. Aklını güzel kullanan güzel şeylere sahip olurdu. Kötü kullanansa kötü şeylere... Bunun orta yolu yok. İnsan olmak da böyledir, orta yolu yoktur. Ya iyisindir ya da kötü. Çok iyi ya da az kötü olmak da yoktur. İnsanlara, çevreye, hayvana ve hatta eşyaya bile en ufak bir zararın varsa kötüsündür. Aslında hayat basit ve güzeldir. Hayatı karmaşıklaştırıp tahrip edense insandı
52...
İnsanoğlu doğası gereği bencil ve hoyrattir. karşısindakinin bir insan olduğunu unutup çatır çutur kalp kırmaya bayılır. Nadiren de olsa yaptıklarından pişman olanlara rastlanır. Bir gün herkesi affetsen bile içinden geçmez bir burukluk kalır.
7 Hadi bakalim
Bazen öyle anlar vardır ki, geri çeviremezsiniz, olan olmuştur.
2. Diyorum
Bir daha olmaz dediğim ne varsa her şey tekrar oluyormuş. Edilen büyük laflar öylece ortada kalıyormuş. Kalbin ona inanmak için meyilliyse, incelediği yerden kopmuyor, oraya senden bile gizli düğümler atıyormuş."
Tatlı soz hosuma gitti
64 diyorum
Konuştuklarınızın çoğunda, düşünce yarı yarıya katledilir. "
Teşekkür ederim :)
5 direm
Biz rengin değil
Ara rengin peşindeyiz."
Ondortt👸🏻
Yalnızdım, ama bir kente yürüyen ordu gibiydim. "
İçimden geçen 7
Hayatımın en büyük dersiydi bu bana. Ben cesur olmadığım müddetçe, yaşam acımasız olacaktı.
Vaay 😅 acayip iyi teşekkür ederim 🌺
55 ..
Yaşamın değişmeyecek
Sen değişeceksin…
cuk oturdu bana
23..
Bildim mi ben
Eğer insanların söylediklerinize dikkat etmesini istiyorsanız, sesinizi yükseltmeniz değil de alçaltmanız gerektiğine ilişkin bir şeyler okumuştum bir yerde: gerçekte, asıl dikkati çeken şey buydu.
28,,
182,
Karar ver sjsıs
İkisi de olmuyor mu
Olur mu sııs
Olur olur,
Senin etkinden tamamen bağımsız yetişmiş olsaydım bile, büyük ihtimalle senin gönlüne göre bir insan olamayacaktım.”
182 için bir söz yok mu,
Ama işte gözlere bakınca, ne uzaktan ne yakından asla yanılmazsınız! En önemli şey gözlerdir! Tıpkı barometre gibidirler. Kimin ruhunda büyük bir kuraklık var, kimin durduk yere böğrüne tekmeyi yapıştırabilir, kim kendi gölgesinden bile korkar, hepsini ele verir.
Teşekkürler,
9...
Bir yağmur damlasının kuruyup çatlamış bir toprağa anlatacak ne çok şeyi var.
18iiii
Hem zaten karşına doğru kişi çıktığında, o zaman kendine şimdikinden daha çok güveneceksin, buna inanıyorum ben. O yüzden yarım yamalak şeylerle yetinme. Bu dünyada tek başına yapacağın şeyler olduğu gibi iki kişi olmadan yapamayacağın şeyler de vardır. İkisini denge içinde yürütmek önemlidir."
Düşündürücü
36 diyorum
23 olsun
191 🤪🤪🤪🤪
5 diyim
6...
129.
200.
17 diyelim.
12 olsun
Senin hayatımda olmadığın bir özgürlük, benim ancak esaretim olur."
175 .
Gizli üyelere yok sısıs
Söyle.
121 🦆
Gizli üyelere yok sksıs
6 diyorum :)
Görmek için sadece gözlerimi kullansaydım, kaybolurdum karanlık dünyanızda."
7 olsun
nerde
51 diyorum
İnsanları yalnızca bilgiyle değil, deneyimle de alt edebilirsiniz.
Yaşım 19
Bu gidişle seni kimse mutlu edemeyecek jsjs
4 diyorum
Dünyanın en şanslı insanları çirkinler ve kafasızlardır bence. Bir köşede uyuşuk durup yaşam denen tiyatroyu rahatça izleyebilirler.
56 :))
Ay bile karanlığa müsaade edip her gece parlamaz.
Vaay
113 olur
Kelimeleri, daha önce, öyle kötü yerlerde kullanmış oluyoruz ki, kirletir diye korkuyoruz duygularımıza dokunursa.
25 beyefendi!!
Gerçeklerden korkmamaya devam edeceğim, çünkü gerçekler ne kadar ertelenirse, onları kabullenmek de o kadar güçleşiyor.
Tskr ederim beyefendi!!😇
5...
5😌dedim
Uğurlu sayım 7
7 diyorum
32 uygunmudır