Güçlü insanlar hep yanlız mı kalır?

İdealist ve tuttuğunu koparan biriyim ayrıca dikkat çeken bir tipim var genelde karşıdan pozitif dönüt alırım ama konun hem cins ile olan arkadaşlıga gelince bir yerden herhangi bir konudan çekememezlik ve negatif enerji ile dönüş alıyorum çok iyi bir kaç arkadaşım var ama onun dışında hepsi böyle oldu ve yine yaşadığım konularda hep ben haklı bulundum insanlar tarafından ama anlamlandıramıyorum...

Güçlü insanlar hep yanlız mı kalır?
Cevapla