Arkadaşlar, yorumlarınızı bekliyorum. Sizce gelecek dönemlerde pişman olma durumu olur mu? İyi geceler herkese?

Arkadaşlar, bir kız beni bundan yıllar önce ısrarla her seferinde red etmişti. Onunla her konuşmaya çalıştığımda istemediğini her seferinde dile getirmiş, ve red etmişti. hatta son konuşmaya çalışmaya çalıştığımda abisine söylemişti... Bende 2 yıldır daha mesaj atmıyorum. Tamamen kendimi geri çektim... Sizce aklına gelir miyim? Bu çocuk neden acaba daha yazmıyor gibisinden falan? Acaba çok mu kırıcı oldum gibisinden falan düşünür mü? Ya da, Acaba şu an ne yapıyor gibisinden falan? Pişmanlıkları olur mu? Acaba keşke bir şans verseydim gibi? Arkadaşlar, yorumlarınızı bekliyorum. Sizce gelecek dönemlerde pişman olma durumu olur mu? İyi geceler herkese?

Arkadaşlar, yorumlarınızı bekliyorum. Sizce gelecek dönemlerde pişman olma durumu olur mu? İyi geceler herkese?
Cevapla