Arkadaşlar gecenin hürmetine yorumunuzu esirgemeyin olur mu?

  • Bn 18 o 22
  • 3 yıllık ciddi ilişkimz vardı
  • Ben ayrıldım 6 ay önce yalanları yüzünden bide sınav stresi felan
  • Hemen sevgili buldu 2 gün sonra
  • Sürekli baştan başlayalım dedi reddettim en son 1 ay önce aradı ve ağladı numaramı katiyen silmeyeceğini söyledi
  • 1 hafta önce sevgilisi ile whatsapp profili yaptı
  • 3 gün sonra da numaramı sildi
  • Ben yazmak istiyorum ne yazmalıyım sonuçta 1 aya o sürekli yazıyordu arıyordu
Arkadaşlar gecenin hürmetine yorumunuzu esirgemeyin olur mu?
Cevapla