- Bn 18 o 22
- 3 yıllık ciddi ilişkimz vardı
- Ben ayrıldım 6 ay önce yalanları yüzünden bide sınav stresi felan
- Hemen sevgili buldu 2 gün sonra
- Sürekli baştan başlayalım dedi reddettim en son 1 ay önce aradı ve ağladı numaramı katiyen silmeyeceğini söyledi
- 1 hafta önce sevgilisi ile whatsapp profili yaptı
- 3 gün sonra da numaramı sildi
- Ben yazmak istiyorum ne yazmalıyım sonuçta 1 aya o sürekli yazıyordu arıyordu
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
2Cevap
1 yılhemen sevgili yapması profil koyması sana bişeyler göstermek için olduğu çok bariz olsa bile çok midesizce geldi balım olmaz sanki bundan
04 Yorumla
Soran1 yılEvet aslında öyle bana göstermek için yapmış öyle değil mi kıskandırmak için ona yazsam pişman olur muyum
- 1 yıl
evet onun için olduğu net bişey. pişman olup olmayacağını da bilemem bitme nedeni ve ilişkinize göre değişir. ilerde sorun teşkil eden biriyle devam etme tabiki
Soran1 yılYalanları ve arkadaş ortamını beğenmiyordum hepsi sevgilisini aldatıyordu ve unutmadığım kırıklıklar vardı içimde arkadaşı bana şunu ayarla demişti oda ayarlayacak olsam kendime ayarlarım demişti hâlâ unutmadım ve daha önce aldatmıştı affetmiştim dayanamadım artık ağlamaya üzülmeye sence pişman olur muyum
- 1 yıl
bı kere aldatan gene aldatır üstüne affetiysen daha da rahattır artık, tabiki pişman olursun
1 yılHic bir şey yazma kafanı okuluna ver gidenide boş koy
01 Yorumla
Soran1 yılDeniyorm bu zamansa kadar direndim ama artık dayanamıyorum bana çok zarar verdi ona bağlandım ben ayrıldım evet çünkü bıkmıştım ondan kaç ay ise yüzsüzce aradı beni sevgilisi olduğu halde duygularım darmadağın kalbim çok kırıldı 🥺
Gizli Üye(25-29)1 yılYazma başka erkek mi yok ona muhtaç değilsin
0116 Yorumla
Soran1 yılHer erkek onun gibi değil ki🥺
Cevap sahibi1 yılMalın tekiyle vaktini harcıyorsun boşta kalınca hemen sevgili yapıyorsa senin özelliğin ne burada? Sevmiyor bile seni
Soran1 yılEvet doğru o zaman neden sürekli aradı ki sevgilisi olduğu halde kimi seviyor bu ya kafam çok karıştı
Cevap sahibi1 yılSeni sevse başka sevgili yapmazdı sırf birkaç defa aradı diye seni sevdiğini mi sanıyorsun
Soran1 yılTelefonda ağladı çok fazla annesindende yardım istemiş aramızı yapsın diye off niye sevgili yaptıki beni bekleseydi ben bunca ay bir erkekle konuşmadım bile seven erkek beklerdi değil mi hemen karıya kıza koşmazdı ben ilgiyi kesince
Cevap sahibi1 yılSenin peşinden koşması lazımdı başka kızlara değil. Kaç yaşında bu ya ağlayıp zırlıyor mu bide
Soran1 yıl22 yaşında zaten koştu peşimden 6 ay boyunca iki haftada bir kez felan işte sorun şu ki akşamında sabahlara kadar sevgilisi ile whatsapp ita çevirim içi ydi nasıl affedeyim ki ben bu oğlanı affetmeyi çok istiyorum ama affedemem artık 🥺
Cevap sahibi1 yılAffetme zaten seni gerçekten seven değer veren seni hak eden biriyle ol böyleleriyle vakit kaybetme değmez
Soran1 yılTamam teşekkür ederim neredeyse hata yapıp yazacaktım saol döndürdün
Cevap sahibi1 yılAffedip tekrar hayatına alsan ilk kavganızda yine gidip başka sevgili bulur pişman olursun gereği yok bence
Soran1 yılHaklısın bu yanından düşünmemiştim niyetini kendi açık etti zaten inşallah hiç mutlu olamaz şerefsiz
Cevap sahibi1 yılDur sende sinirlenme hemen sakin ol 😄 Bırak ne hali varsa görsün
Soran1 yılYa öyle değil işte şu an onu çağırmak ve kafasına silah dayamak istiyorum beni kullandığı için ve başka kızla sevgili olduğu için
Cevap sahibi1 yılSeni nasıl kullandı
Soran1 yılDuygularımla oynadı
Soran1 yılSen gelirsen onu çıkarımı feln dedi
Cevap sahibi1 yılTatlım benim üzülme ❤️ Daha çok bağlanmadan gerçek yüzünü görmüşsün en azından
Soran1 yılÇok geç onsuz yapamıyorum artık
Cevap sahibi1 yılSana ne faydası oldu ki ilk fırsatta başka kızlara gitmiş onlarla sabahlara kadar ne yaptı sanıyosun? Seninle de o amaçla takılıyor buna izin verme
Soran1 yılBiz birlikte çok zor şeyler yaşadık bana ilk defa sevilme duygusunu tattırdı ve aşktan ds o soğuttu beni bana daha çok zararı oldu herekse rezil oldum
Soran1 yılAma onunla mesajlaşmayı çok özledim sevgili yapmasaydı hemen affedecektim
Cevap sahibi1 yılEmin ol daha sevilmeye dair hiçbir şey bilmiyorsun
Soran1 yıl1 ay önce ben üniversiteye giderken yüz yüze buluşalım demiştik ama numaramı silmiş sence yazar mı hangi bölümü kazandın nerde okicaksn vs diye
Cevap sahibi1 yılNe konuşuyordunuz ki bu kadar özlediğin
Soran1 yılÜniversiteye ekimde gidcem
Cevap sahibi1 yılAynı şehirdeyken başka sevgili yapan sence sen başka şehire gittiğinde arayıp sorar mı seni?
Soran1 yılBana aşkım diyordu sürekli ne yapıyorsun diye yazıyordu
Soran1 yılEvet oda doğru peşinden gelrim hem gezmiş olurum demişti pişkin pişkin
Cevap sahibi1 yılSana hiç durmadan bunları yazabilecek sürekli ilgi gösterebilecek ne kadar erkek var farkında mısın?
Cevap sahibi1 yılYine amaç gezmekmiş seninle vakit geçirmekte değil
Soran1 yılAma bakıyorum da kimse onun gibi değil herkes çok sıkıcı geliyor ( Bu arada daha hiç sevgili yapmadım ondan sonra ) içim ısınmaz ki artık onu o kadar çok sevmiştim ki
Soran1 yılSence yazar mı bana hangi şehire gidceksin diye ve umutla yaşamak istemiyorum ya
Cevap sahibi1 yılHa yani sana göre o dünyanın en eğlenceli insanı öyle mi 🤔 Ayrıca sevemem diye düşünme asıl ilgiyi asıl sevgiyi gördüğün zaman zaten bir günde bile unutabilirsin onu
Cevap sahibi1 yılBoşta kalırsa yazar tabi ama sen oradayken o başka kızlarla takılmaya devam edecek bundan şüphen olmasın
Soran1 yılBeni seven ilk kişi o ve bazı kelimleri aklımdan çıkmıyor ona belki 3 yılımı verdiğim için böyle geliyor bana ilk sevgilimdi o ilk aşkım şimdi başkası ile sevgili olması üzücü Aslına bakarsan hiç bir şey hissetmiyorum belki alıştığım için ya da sadece hırs yapıyorum sevgili yaptı diye
Cevap sahibi1 yılSeni seven ilk olabilir ama son değil sonuçta ve seni gerçekten sevse başkasıyla işi olmazdı
Soran1 yılEvet sanrım öyle birisi kendime saygımı kaybetmek istemiyorum daha ne kadar kaybedeceksem🤣 neyse onuda Allah a haval ediyorum yaşadığını yaşamdan ölmez inşallah aldatılır
Cevap sahibi1 yılOrası kesin zaten, kızı erkeği farketmiyor herkes aldatır olmuş güvenilmiyor kimseye
Cevap sahibi1 yılSende üzme artık kendini lütfen 🙏❤️
Soran1 yılHaklısın daha öncede aldatmazdı sabahına gel ağla nolur dön bana diye gecesinde sevgilinle sabah kadar fingirdeş allah bilr ne konuşuyorlardı onu çevrimiçi görmek canımı yakıyordu çok şükür numaramı sildi de görmüyorm artık olm yaa sence profili benim görüp kıskanmam için mi koydu beni böyle kaybedersin işte demek için mi
Cevap sahibi1 yılSen onu kaybedecek ne yaptın ki? Seni hak etmiyor bile
Soran1 yılTamam deniyorum zaten artık o evreyi geçtim 6 ay boyunca çok yavaş yavaş kendimde geldim 🙏
Cevap sahibi1 yılüniversiteye gidince bir sürü erkek koşar peşinden unutursun onu ama çok dikkatli ol dediğimi unutma kimseye güvenme erkeklerin amacı genelde kullanıp bırakmak olur, yakışıklıymış zenginmiş bilmem ne diyip kanma kimseye kullandırma kendini sakın
Soran1 yılOnu çok sevdim ondan başkasına gözüm kördü Ha ondan ayrılma sebebim o zmn beni bir çocuk sevmişti bnde oha demek ki güzelim bunamı kaldım zaten aldatıyor ilerde de aldatır çocuğumla ortada kalırım diye düşündğm ona çok kötü davrandım ve iletişimi kestim ama sevgili olmadım tabiki çocukla
Cevap sahibi1 yılAldatmasa bu duruma gelmezdiniz ama, yine kendi suçu
Soran1 yılKafamı karıştıran durum belki ods kullanmak istedi daha fazla o yüzden hep aradı sanki gerçekten benmle ciddi düşünüyordu ailesi ile konuşuyordum ailesi beni gördüğü zaman yanıma geliyordu baya baya ciddiydiık o çocuk yüzünden ilişkiyi heba etmiş gibi hissediyorum bazen 😖
Soran1 yılŞimdi o kızla arabada buluşmuşlar her şeyi yapmışlardır sarılmışlardır dayanamıyorum bunlara düşünmeye gidip onuda kendimi de öldürmek istiyorum
Cevap sahibi1 yılTamam da o çocuk olmasa bile bu seni aldatmış sonuçta, diğer çocuk sadece özgüven kazanmanı sağlamış
Cevap sahibi1 yıl
Saçma sapan şeyler düşünme ne yaşarsa yaşasın bırak. Sende seni gerçekten seven bunu sana her hücrende hissettiren biriyle yaşarsın herşeyi. Diğer kızda çok basit biriymiş zaten daha ne zamandır tanıyor ki hemen vermiş çocuğa
Soran1 yılEvet doğru ama ne yapim ki kalbim her an onu arayıp Allah mutlu mesut etsin yakışmışsınız dmek istiyor desem ne olur ki kendime saygısızlık etmiş olur muyum demezsem içimde kalacak ömrüm boyunca off
Cevap sahibi1 yılNe gerek var böyle birşeye? İçinde falan kalmaz 1 ay sonra hatırlamazsın bile ne hali varsa görsün yakında o kızı da aldatır başkasıyla
Soran1 yılVerip vermediğini bilmiyorum arabada buluşmuşlar profil fotosunda gördüm şeyi merak ettim ya bu benim görim de kıskanim diye mi beni önce kayıtlı tuttu sonra sildi
Soran1 yılZaten bana yazarak onu aldatmış oluyordu öxmxmxmdmx
Cevap sahibi1 yılVermiştir başka ne yapıcaklar arabada sarılıp? Ayrıca seni kıskanırsa eline ne geçicek zaten aldatmasaydı hala hayatında olurdun sen durup dururken terk etmemişsin ki
Soran1 yılEvet oda doğru niye silmiş olabilr ki o kadar ay silmedi ooooooof banane ya beynim ağrıdı yemin ederim o kim o şerefsiz mahluk yüzünden bu haldeyim
Cevap sahibi1 yılKız görmüştür senin numaranı o sildirmiştir belki
Cevap sahibi1 yılBiraz rahatla be güzellik yapma bunu kendine 🙏❤️
Soran1 yılA evet olabilr geride kaydetmemiş nedense kızda pek güzel değildi ama yılana benziyordu her yerinden sokar inşallah da üzülmekten kahrolur
Cevap sahibi1 yılGüzel olmadığı halde onunlaysa kesin veriyordur 😄 Sende iyi laf sokuyosun hee
Soran1 yılRahatlamaya çalışıyorum anlatarak 😅
Cevap sahibi1 yılSabaha kadar anlat dinlerim yeter ki iyi ol 🙂🙏
Soran1 yılHahahahah evet zaten o kızı sevdiğini düşünmüyorum bana bir kere o canım öyle yapmış demişti beni kaybettiğine üzülsün dünyanın en sadık kızı benim inşallah oda aldatılır beni aldattığı kız onu aldatmıştı geçen sene öxödkdkkd ona kesinlikle yazmıyorm demi bazen şu an olduğu gibi yazmak geliyor içimden pişman olacağımı bildiğim halde o çok sahtekar biri
Soran1 yılÇok teşekkür ederim bana çok büyük bir iyilik yapıyorsn 🙏☺️
Soran1 yılCanım değil slak olcaktı
Cevap sahibi1 yılBöyle birinin seni kaybettiğine üzülecek kapasitede olduğunu bile sanmıyorum kız peşinde koşmaktan sevginin sadakatin kıymetini anlayamaz hiçbir zaman. Aldatıldığı da iyi olmuş daha çok çeker bu kızların elinden.
Cevap sahibi1 yılRica ederim lafı bile olmaz 🙂🙏❤️
Soran1 yılEvet ya zaten o beni bu hale getirmeseydi bırakmazdım onu aldatmayı bile affetmişm hatırlamıyorum şu an yaptıklarını Of B12 eksikliğim var öyle birine 3 yılımı nasıl verdim bilmem sanırım aile sevgiziliği onun yüzünden abimfen çok dayak yemiştim hiçbirine de değmedi
Cevap sahibi1 yılAh be kıyamam sana ❤️ Bunları bildiği halde aldatmış bide adi
Soran1 yılGünaydın uyumuşum :) ya sence üniversiteye giderken buluşmak isterse buluşim mi içimde kalabilir
Cevap sahibi1 yılGünaydın, sorun değil uykunu almışsındır umarım 🙂 Bu kadar çok dert edeceksen buluş ama ne yaparsa yapsın ne söylerse söylesin sakın kanma bi daha. Yüz verme sürünsün
Soran1 yılSüründürmeye cepten çıkmaya çalışıyordum sanırım kalbinden çıktım
Soran1 yılSanırım kabul edeceğim ama onu görünce ondan iğrenirim o kızla öpüşmüştür eminim arabadalardı sonuçta 😣
Cevap sahibi1 yılBelki hiçbir zaman kalbinde olmamışsındır bile, öyle düşünmeni istemiştir. Kızla sadece öpüşmekle kaldıklarını sanmıyorum ama neyse 😄
Soran1 yılŞimdi baktım da tiktoktan paylaşımlarını iyiyki yanımdasın sen hayatımı gül bahçesine çeviriden felan atmış ve değrrimi bilmedin bir soysuza düşte gör demiş off egosu tavan onu öldürmek istiyorum napim bir şey söyle
Cevap sahibi1 yılSen mi onun değerini bilmemişsin 😄 Seni aldatan o değil miydi ne yaşıyor bu 😄
Cevap sahibi1 yılHer anlamda ondan çok daha iyisini bul ki söyleyecek tek kelime bulamasın kimlere layık olduğunu görsün
Soran1 yılNapmalıyım bir yalı çapkını paylaşmış herkes bir gün evine döner diye şimdi yazsam egosu yükselir mi
Cevap sahibi1 yılEvet oda yazmanı istiyor zaten istediğini verme ona. Eğer yazarsan peşinden koşturduğunu düşünür pişman olduğunu düşünür. Hiç umursama bile kendi kendine kudursun olduğu yerde
Soran1 yılKudurmuyor ki mutlu ölmek istiyorum yaa yeter bıktım bütün sosyal medya hesaplarımı silcem yoksa ben kafayı yemek üzereyim kesinlikle ona yazmim demi çünkü bir paylaşımında mükemmel insan olarak nitelemiş kendini canım öl Çok yaşa inşallah canım çok yanıyor ya ors çocuğu
Soran1 yılÖl gber off KS
Cevap sahibi1 yılO da tam olarak bunu istiyor sürekli onu takip edip kafayı yiyorsun ama senin peşinden koşması gereken kişi o. Aldattı seni bu hafife alınacak bir şey değil başka kızla beraber olması ona dokunması seni hiç rahatsız etmiyor mu sevgiye dair en ufak bir şey bile hissetmemen gerekiyor şu saatten sonra
Soran1 yılBilmiyorum herkes evine döner felan demiş çıldırıyorum hiç bir şey yapmasam bile tiktoktan hesabına kendi hesabımla bakıp şu kişi profilinizi ziyaret etti mesajı almasını istiyorum sence tepkisi ne olur
Cevap sahibi1 yılG*tü kalkar ne olacak başka
Soran1 yılBen kendimi balkondan atmaya gidiyorm yoksa bu böyle olmayacak neredeyse aricam onu
Soran1 yılArkadaşlarımı arıyorum küsme açmıyor anlatmak istiyorum akıl almak istiyorum kimse beni umursamıyor açmıyor telfonumu kimse 🥺
Cevap sahibi1 yılArayıp ne diyeceksin ki eline ne geçecek pişman olup yalvaracağını mı sanıyorsun? Dün gece iyiydin ne oldu yine sabah sabah
Soran1 yılTiktoktan reportslarına baktım o kız için atmış ben seversem sonlarım sanıyordum sen beni gül bahçesi yaptın demiş beni soysuz sopsuza git diye beddua etmiş geçen ay peşimden koşuyorken bu ay ne değişti
Cevap sahibi1 yılDiyorum ya sen seni sevdiğini sanıyorsun ama umrunda bile değilsin diğer kızla gayet mutlular baksana. Sen üç yılını verdin bu kız ona ne verdi de bu kadar değerli oldu gözünde? Bu çocuk için bu kadar üzüldüğüne sinirlendiğine değmez kendini boş yere yıpratıyorsun
Soran1 yılEvde bir sürü kavga stres oluyorum bir yandan sınav ara vermek isteyince sevgili buldu tüm suç onun evet önüme bakacağım hiç bir şey istediğim gibi olmadı o döndüğünde onu reddettiğim içinde pişman değilim baksana hayatımda yokken bile üzüyor ki zaten artık o kıza dokunduğu için iğreniyorum onsan ben hiç sevilmedim o beni seven ilk kişiydi ALLAH BELASINI VERSİN TEZ VAKİTTE😔
Soran1 yılALDATILSIN ÜZÜLMEKTEN GÖZÜNE UYKU GİRMESİN BENİM GİBİ HAYATTAN ZEVK ALAMAZ DURUMA GELSİN ONDAN NEFRET EDİYORUM
Cevap sahibi1 yılGençsin güzelsin daha çok sevenin olur merak etme hem baksana yaptıklarına sence sevgi bu mu?
Soran1 yılEvet haklısın değil şu an benim aklımla oynamaya çalışıyor beni manipüle ediyor sanki ben kaybettim gibi
Cevap sahibi1 yılEvet ama senin gibi birini kaybeden aslında o. Sen ondan çok daha iyilerine layıksın
Soran1 yılÖyle mi kalbim sadece onu istiyor başlarının olmak istemiyorum onun olmak istiyorum 🥺
Cevap sahibi1 yılGit ol o zaman seni kullansın sonra yine aldatsın terk etsin aklın başına gelir belki o zaman
Soran1 yılYa bunları yaşadım hemde çok fazla ama 1 aydır hiç yazmıyor onu unutamıyorum snpten eklesem ne olur sence ne düşünür
Cevap sahibi1 yılOnu unutamadığını düşünür ne düşünecek g*tü kalkar basit duruma düşersin
Soran1 yılBu zamana kadar hep o yazmıştı bir kerede ben adım atsam ne olabilr ki evet tanıyorum onu böyle gelirsin yolaa der içinden veya dışından herkese artık benden ümidi kesti demi numaramı bile sildi artık hiç yazmayacak bana 😔 yazsa barışmam benden vazgeçmesi beni üzüyor
Cevap sahibi1 yılYazsa ne yapıcaksın affedecek halin yok heralde
Soran1 yılYok kendime bu kadar saygısızlık yapmam sadece iletişimde olmak istiyorum ama nişandiğinı görsem kahrolurum 😖
Cevap sahibi1 yılOnu aklından çıkarman gerek böyle olmaz
Soran1 yılBiliyorum ama nasıl bütün hayallerimde o var
Cevap sahibi1 yılBaşka erkeklerde var seni mutlu edecek biriyle ol
Soran1 yılSanmıyorum başka erkeğe nasıl aşkım diyeyim ki nasıl sarılırım başka bir erkeğe dünyada kaç milyon erkek varsa hepsi benim için boş bi o vardı olm bu arada mükemmel bir erkekte değil o bazen oh iyiyki de düştü yakamdan diyorm bazense özlüyorum hak etmiyor biliyorum ama hani başka bir erkeği sevebilir miyim bilmiyorum
Cevap sahibi1 yılSeversin sevdirir kendini. Onun sana hissettiremediği ne kadar güzel duygu varsa hepsini tadarsın
Soran1 yılYa inşallah o zaman istek felan atmıyorum eski sevgilime değmez çünkü nasibimi bekliycem varsa gelir bulur zaten 3 günlük dünya bir insanımı düşüneyim yalnızca kaç milyon erkek var hepsini düşüneceğim demiyorm ösösmsmdm ama illaki gelir bulur ya çok takılmamak lazım dua etmek en doğrusu
Cevap sahibi1 yılVarsa ne demek var tabi ki. Sen hepsini düşünme bırak hepsi seni düşünsün 😄
Soran1 yılDemi yaa bana erkek mi yok bende takılıyorum şuna daha 😄
Cevap sahibi1 yılElini sallasan elli değil 500 kişi gelir g*tünü sallasan 5 milyon 😄
Soran1 yılHahahaha elim bana yeter götümün kıymetini bilen çıkmaz 🤣
Cevap sahibi1 yılZaten g*tünü salladığında gelenden hayır da gelmez 😄
Soran1 yılEvet off yine içimden ona istek atmak geliyor bir arkadaşa sordumda istek at ddi kafam karıştı ya beynimi sökmek istiyorum yerinden
Cevap sahibi1 yılŞu an bende beynimi sökmek istiyorum yerinden 🤦♂️ arkadaşın çocuğun seni aldattığını bilmiyor mu seni aldatan birine niye istek atacakmışsın ne alaka
Soran1 yılYa sana mesaj atabilr miym aklı başında birine benziyorsn anlatmam lazım
Cevap sahibi1 yılSoruyu beğendim
Soran1 yılYs başka olaylarda da varda o yüzden
Hala seviyor musun
05 Yorumla
Soran1 yılHemde çok , özledim onu onsuz çok zayıfladım mutsuzluktan keşke ayrılmasaydıı
Soran1 yılM
Soran1 yılNeden
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, yüreğin bir hayli karışık şu an belli ki 🥺 Ama önce bir durup kendine sor: gerçekten ona yazmak mı istiyorsun yoksa bu his, onun seni bırakmamasını izlemekten kaynaklanan bir şey mi? O seni üzmüş, yalanlar söylemiş ve hemen başkasına geçiş yapmış. Senin değerini anlayamayan birini hayatına almak sence doğru olur mu? 😌
Belki şu an çok duygusal bir an yaşıyorsundur, ama uzun vadede kendini koruman ve değer veren insanlarla vakit geçirmen daha iyi olabilir 💕 Kendi iyiliğin için mantığını devreye sokmaya çalış derim. Ne düşünüyorsun, gerçekten buna hazır mısın? 🙃