BozKurt yaptığı için terbiyesizlik ile suçlanan kız kardeşimize töreni verilmemiş o terbiyesiz hakkında gereken yapılmalı.

https://www.afyonhaber.com/odul-toreninde-skandal-sampiyon-sporcumuz-kursuden-indirildi/188312/
BozKurt yaptığı için terbiyesizlik ile suçlanan kız kardeşimize töreni verilmemiş o terbiyesiz hakkında gereken yapılmalı.

https://www.afyonhaber.com/odul-toreninde-skandal-sampiyon-sporcumuz-kursuden-indirildi/188312/
ya ne bos insanlar var anlamiyorum, arkadaslar bu arada bilginiz olsun bozkurt siyasi sembol degil turklugun simgesidir, bi siyasi parti bunu isaret olarak kullaniyo diye siyasi sembol haline gelmiyo bahsedilen parti daha ortada yokken turk hakanlari bozkurt isaretini zafer kazandiklarinda, turklerin gucunu gosterdigi icin yaparmis zaten teror orgutu isareti yapsa size normal gelirdi sanirim? ayrica bu kiz siyasi anlam iceren bi mesaji verecek yasta gibi degil bi sampiyonaya hazirlanmis, kazanmis bunu da turkum, gucluyum benim zaferim demek icin yapmis. o kizin da basarisini kim kucumsediyse ve sevincinden mahrum biraktiysa umarim cezasini alir yurekten dilerim
Ağzına sağlık kardeşim.
tesekkurler.
Orası siyasi gösteri yeri değildir sen bu ülkeyi temsilen gittin o şampiyonaya MHP kontenjanı dan değil Türk olan bayrakla çık siyasi partinin gösterisini yapma gözümden o sporcu düştü
BozKurt siyasi bir işaret değildir Türk 'lüğün simgesidir.
Cevap
3Cevap
Siyasi görüş olsun olmasın bence sadece tebrik edilmesi yeterliydi işaret yapması doğru olmamış
Milliyetçi biriyim ama siyasi bir isaret yapmasi dogru olmamis. Ayni sekilde ozgurluk isareti yapan birisi olsa o da indirilmeliydi.
BozKurt siyasi bir işaret değildir Türk 'lüğün simgesidir.
Türklüğün değil, belli bir ırkın değil. Türkçülük/Turancılık siyasi gorusunun simgesidir bu sekilde ortaya cikmistir ve onlarca kullanilmistir. Ayrica dedigim gibi kendim de milliyetci biriyim ancak orasi o isaretin yapilmasi gereken yer degil. Ben gorusumu belirttim. Sizi bir sorumda gormustum orada da konusmustuk, oğlunuz adini firat koymustunuz sohbet etmistik. Sorunuzu da gorunce gorusumu belirtmek istedim😊
Tekrar söylüyorum BozKurt siyasi bir işaret değildir. teşekkür ederim canım.
Bozkurt işareti türklüğün sembolüdür ona haksızlık yapılmış kınıyorum
Bozkurt işareti yapabilir kimin zoruna gitmiş bu hareket acaba
siyasi işaret niye yapıyor o da?
ülke zaten sizin neden kendi adamlarınız kendisiyle aynı ideolojide olan insanları oradan indirmiş anlamadım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?