Eşim bana "moruk" diye sesleniyor. Bana böyle demesi normal mi?

Eşim bana moruk oğlum kızım lan diye sesleniyor söyleme diyorum şaka yaptım sen alınıyorsun çocuk gibi diyor sevdiğim için diyor sinir olmaya başladım kaç kere uyardım annesi de sen üvey evlat mısın diye sordu kırıldığımı söyledim sen çok takıyın bunds bişey yok diyor ayrıca balayında küfür ve hakaret de etti evden kovdu annesinin yanında …

Eşim bana "moruk" diye sesleniyor. Bana böyle demesi normal mi?
Cevapla