3 arkadaş eve çıktık ama dışlanıyorum. Ne yapayım?

Arkadaşlar kendimi çok çaresiz hissediyorum 3 kişi eve çıktık ve dışlanıyorum bildiğiniz bu sabah kahvaltıya bile çağrılmadım uyuyordum ama hep uyandırırdık ve sürekli fısır fısır konuşuyorlar iki yıldır ev arkadaşıyız bunlar hep oluyordu ama bu yıl daha çok ve maddiyat sürekli benim üstümde evden ayrılmaya karar verdim gibi imzam bir şeyim yok beni sürekli dışlıyorlar hep ikisi çıkıyor dışarı ben hep evdeyim çocukça ama onları yarı yolda bırakmak istiyorum sözleşmede imzam yok yanlarına falan gidince konuşmuyorlar ben odama geçince konuşuyorlar hanı çok rahatsızım sızce ne yapmalıyım

3 arkadaş eve çıktık ama dışlanıyorum. Ne yapayım?
Cevapla