Alternatifi yok diye mevcut hükümeti devam ettirmek ne kadar mantıklı?

İnsanlar çaresiz olduklarını söylüyorlar alternatifi yok falan diyorlar da ülkede adalet sistemi yok. Tecavuzculer serbest kalıyorlar, gece sokağa çıkmak bir tehlike, zenginsen davan çözülüyor. Niçin insanlar buna bu kadar kör?

Yarın öbür gün sizin ailenizden birine bir şey olmayacağının garantisi yok. Ya siz de aynı şeyi yaşarsanız? Sizin için de adalet aynı olursa?

Alternatifi yok diye mevcut hükümeti devam ettirmek ne kadar mantıklı?
Cevapla