Yeni tanışılan sosyal arkadaşa utangaç olduğunu söylemek hata mı?

Yeni tanışılan kişiye utangaç olduğunu söylemek yanlış mı? Bunu dile getirmekle haya mı yapmışım?
Yeni tanışılan sosyal arkadaşa utangaç olduğunu söylemek hata mı?
Cevapla