Arkadaş dediğiniz utangaç mı olmalı, yoksa açık sözlü mü olmalı?

Arkadaş dediğiniz utangaç mı olmalı, yoksa açık sözlü mü olmalı?
Arkadaş dediğiniz utangaç mı olmalı, yoksa açık sözlü mü olmalı?
Cevapla