Nişanlımın ailesi beni niye sevmiyor ya?

Valla bişey yapmıyorum. Saygıda kusur etmiyorum, arıyorum soruyorum, evlerine gidince herşeye yardımcı oluyorum, gittiğim zaman temizlik yapıyorum yemeklerini de yapıp öyle eve gidiyorum. Nişanlımın 2 erkek kardeşi daha var, biri nişanlı birinin sevgilisi var. Onlar benden sonra geldiler, onlara hediyeler alıyorlar, çok iyi davranıyorlar, yemeğe gezmeye çağırıyorlar, görüntülü falan arıyorlar hep. Bana bunların hiç birini yapmadılar. Şimdiye kadar da niye böyleler diye aklımdan geçmemişti zaten ama onlara böyle davrandıklarını görünce bi mallaştım dengem şaştı. Artık aramıyorum da gitmiyorum da hiç bişey yapmıyorum çünkü banane. Ama benim suçum neydi ki
Nişanlımın ailesi beni niye sevmiyor ya?
Cevapla