Merhaba arkadaşlar biz 5 kişilik bir aileyiz ama hiç bir araya gelmiyoruz. Abim hep dışarda eve sadece yatmaya geliyor ablam da sürekli geziyor evde bir ben kalıyorum annemlerle. Babam emekli evde çalışmıyor. Haber izliyo sadece bari açıp bir dizi izlesek diyorum izin yok hemen bir açık sahnede hıh diyip başlıyo çok bunaldım.
2 tane arkadaşım vardı artık çok samimi değiliz. Bende kendimle vakit geçiriyorum kitap okuyorum, dizi izliyorum, ders çalışıyorum o zamanda rahat yok annem hep odada oturuyorsun kapıyı bari kapatma falan diyor yanımıza gel diyor bende onlara (abimle ablama) niye bir şey diyemiyorsun dedim bana kızdı ben istiyorum ki hep birlikte bir yerlere gidelim gezelim sahilde oturalım ama biz hiç hayatımızda bir defa pikniğe bile gitmedik birlikte zaman geçiren ailelere hevesleniyorum biz neden böyle değiliz diye üzülüyorum sizin aileniz nasıl:((((
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer