Ailenizle vakit geçiriyor musunuz?

Merhaba arkadaşlar biz 5 kişilik bir aileyiz ama hiç bir araya gelmiyoruz. Abim hep dışarda eve sadece yatmaya geliyor ablam da sürekli geziyor evde bir ben kalıyorum annemlerle. Babam emekli evde çalışmıyor. Haber izliyo sadece bari açıp bir dizi izlesek diyorum izin yok hemen bir açık sahnede hıh diyip başlıyo çok bunaldım.

2 tane arkadaşım vardı artık çok samimi değiliz. Bende kendimle vakit geçiriyorum kitap okuyorum, dizi izliyorum, ders çalışıyorum o zamanda rahat yok annem hep odada oturuyorsun kapıyı bari kapatma falan diyor yanımıza gel diyor bende onlara (abimle ablama) niye bir şey diyemiyorsun dedim bana kızdı ben istiyorum ki hep birlikte bir yerlere gidelim gezelim sahilde oturalım ama biz hiç hayatımızda bir defa pikniğe bile gitmedik birlikte zaman geçiren ailelere hevesleniyorum biz neden böyle değiliz diye üzülüyorum sizin aileniz nasıl:((((

Ailenizle vakit geçiriyor musunuz?
Cevapla