Sosyopat olduğum için bıktım artık, ne yapmalıyım?

Ben teşhisli olarak sosyopatım. Terapiye gitmekten yıldım artık, abuk subuk ilaçlar kullanmaktan. Bu hayata, topluma adapte olamamaktan. Bazen diyorum ki bizim kaderimiz harbiden cezaevleri herhalde. Sevgili yapsan 2 haftada bırakıyor, arkadaşlar takılmak istemiyor. Ne yapcam bilmiyorum.
Sosyopat olduğum için bıktım artık, ne yapmalıyım?
Cevapla