Babam knser hastası bazen hayatımda nasıl davranıcagımı bilemiyorum?

Babam 3 yıldır knser hastası tedavi görüyor ailecek bu duruma alıstık artık zamanla son zamanlarda iyi degil 4 aydır hastanede yatıyor agrıları oldugu icin babamla ilgileniuorum annem ilgileniyor daha cok yanında kalıyor destek oluyorum fakat arkadaslarım konsere oraya buraya cagırıyor gezmeye gidince kendimi kötü hissediyorum babam iyi degil ben burada napıyorum gibisinden sizce yanlısmı yapıyorum normal hayatımı devam ettirerek kendimi kotü hissediyorum gidincede üzüntümü cok belli eden biriside degilim içimde yaşarım

Babam knser hastası bazen hayatımda nasıl davranıcagımı bilemiyorum?
Cevapla