Bence kesinlikle gençler dinlememeli 😡
Kesinlikle evet
Katılmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence kesinlikle gençler dinlememeli 😡
40 yıllık hocayım bugün nöbetçiydim kızların elinde telefon gördüm gittim baktim iste telefonda bizim dilimizde olmayan anlamadigim bir dilde şeyler diyen adamlar var kızlara anlıyor musunuz dedim yok hocam ama eğleniyoruz dediler sonra kizlari 2 teneffüs sonra mudur yardimcisi sigara icerken yakaladi kizlari kizlarda bu eşcinsellik denilen lanet şeyde varmış ben bu gruplarin tarikat olduklarini ve gizlice cocuklarimizin zihnine girdiklerini düşünüyorum saygılar, sevgiler.
Bencede çok haklısınız size katılıyorum
Kesin türbanlısın :D Bugün insanların müzik zevkine karışıyorsan, konserleri yasaklatıyorsan, yarın türban yasaklandığında da ağlamayacaksın arkadaşım. Herkes yaşattığını yaşayacak. Bu devran dönecek elbet... Malum kişi elbet bir gün ölecek. O zaman ne yapacaksınız bakalım...
Hayır türbanlı değilim her eleştiride türbanlıydı işte aşırı dinci falan diyemezsin ben bir soru sordum insanların dış gorunusune göre yargilayamazsin ben e sen en iyisi bir psikologa git
Sözlerinize dikkat edin lütfen saygı çerçevesinde konuşun
Cevap
1Cevap
Sanmam ya. Yani bir erkek gidip erkekten hoşlanamaz kadın da. Özenerek olacak bir şey değil bu.
Ama şöyle bir şey var yaptığım araştırmama göre gençler bu grupları dinleyip özgüven kaybı yaşıyorlar yani onları rahatlıkla savunurken kendilerini savunamıyorlar ve en kötüsüde onları örnek alıyorlar
Blackpink üyeleri olması gerektiği kadınsı. Ayrıca onlar heteroseksüel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?