siz disarida bebeginizi emzirirmisiniz yoksa tuvalette mi emzirirsiniz? (Sonucta cocuk ac ama tuvalette yemegini yiyor.. :/ )
ve emzirmeyenlere soruyorum: Size rahatsizlik mi veriyor bu durum? Yani emziren anneleri disarida veya Restoranda görmeniz
siz disarida bebeginizi emzirirmisiniz yoksa tuvalette mi emzirirsiniz? (Sonucta cocuk ac ama tuvalette yemegini yiyor.. :/ )
ve emzirmeyenlere soruyorum: Size rahatsizlik mi veriyor bu durum? Yani emziren anneleri disarida veya Restoranda görmeniz
Bir bebeğin emzirilmesini görmekten rahatsız olmak normal değildir. Gördüğünüz kadın bir annedir ve memesine cinsel anlam yüklemek kötü niyettir.
ben çocuksuz restoranları tercih ediyorum. ayrıca iyi bakmam ama bunun nedeni ayıp filan olayı değil. bana tuhaf geliyor emziren kadın imajı
Cevap
7Cevap
Ben gidip gözümü dikip bakmadığım için sorun yok, gayet normal
Tuvalettede olmaz yani sonucta hijyensiz biryer ve beslenen bir bebek
Olabilir gayet dogal bir sey. Nasil kediler sokakta rahatca yavrularini emzirebiliyorsa oda emzirebilir. Ama bir örtü tarzı bisi ile göğüs bölgesini örtmesi bence mantikli olacaktir
Şalla kapatsın emzirsin ulu orta yerde açacak değil ya
Beslenen bi bebekten başka bir şey düşünmem. Normal bi durum
Bence emzirmeli emziren cok var ve hatta ben öyle bi durumda ordan kalkarimki kadin rahat olsun
Yani bisey dememde sakin bi yer varsa yakinda oraya gecmesi daha dogru
Geçen hafta caddede gördüm kadın emziriyor du
açık olması acayip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?