Restoranda veya dışarıda emzirenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

siz disarida bebeginizi emzirirmisiniz yoksa tuvalette mi emzirirsiniz? (Sonucta cocuk ac ama tuvalette yemegini yiyor.. :/ )

ve emzirmeyenlere soruyorum: Size rahatsizlik mi veriyor bu durum? Yani emziren anneleri disarida veya Restoranda görmeniz

Restoranda veya dışarıda emzirenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla