Güncellemeler
+1 yıl
Güncelllllssss







Bunlar bir yana nasılsınız bakalım?
Bazen T9 azizliği de olmuyor değil. Ben de çok dikkat ederim ama T9'un kafasına göre değiştirmesine sinir olurum.
Cevap
7Cevap
Sadece canım sıkılıyor ama iyiyim
Bazılarına T9 gerçekten gerekiyor :)
Uyuyamadığım için mutsuz
Elim ayagim titriyor :D
Uyuyabilsem iyi olacak.
A’q seviyesi yüksek hissediyorum kendimi
Kötü
Ruhsuz..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?