Aile & Toplum Bu soru cidden ama cidden çok merak ettim neden böyle bisey var? Jdndndnddj Takip Et Xper 7 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor biz erkekler asker zorunludur ama kadın askerilik değildir niye böyle bisey var Güncellemeler+1 yıl biz erkekler askerlik zorunludur ama kadınlara askerilik zorunlu değildir niye böyle bisey var Bu soru cidden ama cidden çok merak ettim neden böyle bisey var? Cevapla Erkek Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Omrblk Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 333 cevap paylaştı. Çünkü kadınlar aynı kamuflajı giydiği zaman pişti olduk diye kavga ederler 😅 0 2 Yorumla Jdndndnddj +1 yıl bende kamuflaj girdim kaplumbağa oluyorduk ne alaksı var be Yorumla Omrblk +1 yıl Sen kadın mısın? Yorumla
kalpsiz-melek Takip Et Master Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kadınlar daha narin çünkü 0 2 Yorumla Jdndndnddj +1 yıl hem Yorumla kalpsiz-melek +1 yıl 🤔. Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kadınlar sence bu yükü taşıyabilirmi? 0 2 Yorumla Jdndndnddj +1 yıl ne alaka altı üst 1 canta 1 silah bu kadar Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Askerlik yükunden bahsediyorum Yorumla
Trendhunter Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Fransada zorunlu 0 2 Yorumla Jdndndnddj +1 yıl evet biliyorum Yorumla Jdndndnddj +1 yıl ama zorunlu olması mantık lı olurdu türkiye de Yorumla
YıkıkViraneAdam Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl 😂😂 anlamak için iki defa okudum detayı 0 3 Yorumla Jdndndnddj +1 yıl ben anlamadım lan ilk basta :d Yorumla YıkıkViraneAdam +1 yıl Evet ne yazdigini bilmiyorsun demek Yorumla Jdndndnddj +1 yıl düzeltim iste kücük yazım hatası olması dogaldır Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çünkü kadınlar aynı kamuflajı giydiği zaman pişti olduk diye kavga ederler 😅
bende kamuflaj girdim kaplumbağa oluyorduk ne alaksı var be
Sen kadın mısın?
Kadınlar daha narin çünkü
hem
🤔.
Kadınlar sence bu yükü taşıyabilirmi?
ne alaka altı üst 1 canta 1 silah bu kadar
Askerlik yükunden bahsediyorum
Fransada zorunlu
evet biliyorum
ama zorunlu olması mantık lı olurdu türkiye de
😂😂 anlamak için iki defa okudum detayı
ben anlamadım lan ilk basta :d
Evet ne yazdigini bilmiyorsun demek
düzeltim iste kücük yazım hatası olması dogaldır