Ben karaktersiz ve dengesiz insandan hiç haz etmiyorum.

Ben karaktersiz ve dengesiz insandan hiç haz etmiyorum.

Valla abla kızları dersen herkesle yatma sevgili olmak isteyen kızlardan uzak duruyorum başıma en kötüsü geldi hemde bu sitede bariniyor millet artık birisi ile yatmayı el ele tutuşmak sanıyor düşün ilk buluşmada öpüşmeyi normal sanan var kaldiki benim için imkansız bişey erkeklerde de sigara alkole bakarım çok aşırı sigara kullanır ise tiksinirim uzak dururum alkol olana yanına gelmem
Egoist olanlardan, bir şeyler başarınca totosu tavan yapanlardan.
Tişikkirlir Tubim. 😌
Cevap
25Cevap
Genelde karaktersiz insanlardan uzak dururum
akepeliler.
alışveriş yapmamaya calısırım , ticaretide nakit ve kredi kartı hariç mal vermem.
Zararlı insanlardan. Psikolojik baskı yapan ağzı bozuk insanlardan uzak durur kaçarım. Sağlığım için önemli bu doktorumun tavsiyesi bu yönde.😌
Negatif insanlardan ve bi halt bilmediği halde bildiğini sanan ve bunu kendinden emin bir şekilde savunan ayrıca egoist ve tepeden bakan insanlardan
Egosu yüksek veya özgüvensiz insanlardan uzak dururum ne istediğini bilen kişileri severim kendi halinde olması yeterli
Samimiyetsiz, iki yüzlü, çıkarcı, tutarsız...
yalan söyleyen enerjimi düşüren ve iki yüzlü insanlardan
İkiyüzlü, yalaka, sinsi, dedikoducu kişilerden kaçıyorum. Ben mert, dürüst insan seviyorum
dengesiz ve yalancı insanlardan uzak dururum
egosit bencil anlayışsız merhametsiz dengesiz patavatsız insanlardan
Anlaşılması biraz xor bunun ama sizin tarafınızdan yani; Dünyayı ben yarattım havasında olanlar
İki yüzlü egolu tipleri her yerden silmek istiyorum 👀🙃
Merhabalar,
Karakter yoksunu kişiler , yalan konuşmayı sevenler,
İki yüzlü
Yalancı
Kendini beğenmiş
Ahmak insanlardan
Sürekli olumsuz konuşan empati yapamayan bencil insanlardan uzak dururum
Cahil ve varoşlardan uzak durmak huzur için yeterli.
Kişilik ve karakter yoksunu herkesten uzak durmaya çalışıyorum...
Bilgisi olmayıp fikri çok olanlardan uzak durmaya çalışıyorum.
Sadece işi düştüğünde arayıp soran insanlardan kaçıyorum
kimseden uzak durmuyorum :D aşırı samimi olmuyorum sadece bağlanmıyorum
Karaktersiz kişilini kaybetmiş insanlardan uzak dururum
Aşırı ciddi ve soğuk & şaka sevmeyen.
Egoist, şımarık ve dengesiz insanlardan
Zeki ve ahlağı olmayan insanlardan
Cahil insanlar
Söyledikleri ile yaptıkları tutmayanlardan
cahillik ve canım tahammülüm yok
Beni mutsuz hissettirecek olanlardan
karaktersiz seviyorum ben
kendini bilmeyenlerden
Bencil
Etrafındakileri sürekli eleştiren
Aynen
Yalancı yalak insanlardan
İki yüzlü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?