Arkadaşlar tamamen dağılmış bir ailede büyüdüm ne bir sahip çıkan ablam abim ne de akrabam var ne bir evim ne arabam ne de getirisi çok yüksek bir mesleğim var asgari ücretle kendimi gecindiriyorum babam tutturmuş evlen de evlen evlen de evlen diye.
Yani ne bir çevre edinmiş bu yaşına kadar ne de benim geleceğimi garantiye almış ben de elin kızını getirip ikimizin de hayatını zehir etmek istemiyorum evlilik çok büyük sorumluluk ve çeşitli şeyler gerektiriyor ben karşındakine refah bir hayat sunamadiktan sonra geçimsiz bir evliliğe sahip olduktan sonra evlenmenin sizce bir anlamı var mı ben evlenecek maddi ve manevi güce sahip değilim çünkü hiçbir garantim ve birikimim yok anca kendimi gecindiriyorum haksız mıyım bu devirde evlenilir mı?
Yani ne bir çevre edinmiş bu yaşına kadar ne de benim geleceğimi garantiye almış ben de elin kızını getirip ikimizin de hayatını zehir etmek istemiyorum evlilik çok büyük sorumluluk ve çeşitli şeyler gerektiriyor ben karşındakine refah bir hayat sunamadiktan sonra geçimsiz bir evliliğe sahip olduktan sonra evlenmenin sizce bir anlamı var mı ben evlenecek maddi ve manevi güce sahip değilim çünkü hiçbir garantim ve birikimim yok anca kendimi gecindiriyorum haksız mıyım bu devirde evlenilir mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer