Evlenmemek için geçerli sebeplerim var, sizce haksız mıyım?

Arkadaşlar tamamen dağılmış bir ailede büyüdüm ne bir sahip çıkan ablam abim ne de akrabam var ne bir evim ne arabam ne de getirisi çok yüksek bir mesleğim var asgari ücretle kendimi gecindiriyorum babam tutturmuş evlen de evlen evlen de evlen diye.
Yani ne bir çevre edinmiş bu yaşına kadar ne de benim geleceğimi garantiye almış ben de elin kızını getirip ikimizin de hayatını zehir etmek istemiyorum evlilik çok büyük sorumluluk ve çeşitli şeyler gerektiriyor ben karşındakine refah bir hayat sunamadiktan sonra geçimsiz bir evliliğe sahip olduktan sonra evlenmenin sizce bir anlamı var mı ben evlenecek maddi ve manevi güce sahip değilim çünkü hiçbir garantim ve birikimim yok anca kendimi gecindiriyorum haksız mıyım bu devirde evlenilir mı?
Evlenmemek için geçerli sebeplerim var, sizce haksız mıyım?
Cevapla