Park olsun metrobüs olsun kafe olsun AVM olsun
Bu gibi yerlerde çoğu insanlar sevgilileri ile uygunsuz hareketlere giriyorlar sizce bu doğru bir şey mi?
Park olsun metrobüs olsun kafe olsun AVM olsun
Bu gibi yerlerde çoğu insanlar sevgilileri ile uygunsuz hareketlere giriyorlar sizce bu doğru bir şey mi?
Sarılmak öpmek el ele tutuşmak normalde çok ilerisi hoş değil herkesin içinde. Uzun uzun öpüşen 1 çift görmüştüm o kadarı hoş olmuyor evli olsun bekar olsun fark etmez gidin arabada kuytu köşede baş başa olduğunuz yerde evde falan yapın millet içinde olmaz.
Uzun uzun öpüşmeyi geç ellesmeyi bile gördüm
Çok ayıp cidden
Yani bir sürü kuytu köşe var en basit örneği onlarca ev var
Ötesi doğru değildir; Erotik film izlemekten hoşlanmıyorum zira. Ozel olan şeyler özel yaşamalıdır. Ortamda aileler de olabilir. Rahatsiz edici boyutta rahat olunması iyi değildir hiç bir acidan (sadece diğer kişiler için). Toplum içinde olunduğunun bilincide olunmali her konuda. En azından bulunduklari toplu taşımanın kendi özel araçları ya da -karavanlari - olmadığının bilincinde olunmalı.
Bence de insanlar olduğu konuma göre hareket etmeli
Çoğunluğa uymalı
Hayvanlardan farkli oldugumuzu anlayacağimız şeylerden biri de mahremiyet konusundaki hassasiyetimizdir. Herkese acık alanda sizin en degerlinizin paylasimi gibi geliyor bana. Başkasına hayal malzemesi vermek gibi bir şey. Sevgi böyle bir sey değil. Sakınmak, özenmek, tüm gözlerden korumak vardır sevginin içinde.
Çok haklısınız
Ben bir özellerinin olması gerektiğini düşünüyorum, el ele tutulma sarılma artık neyse ama dozunu kaçıranlar var. İlişkilerin mahremiyeti olduğunu düşünüyorum. Ve bu şekilde yaşayanların partnerine saygı duyduğunu da düşünmüyorum. Benim fikrim bu.
Bence de saygısı olan insan sevgilim dediği inanla toplum içinde böyle şeyler yasamamali
Cevap
12Cevap
Çok fazla karsilasiyorum bu durumla. Özellikle minibüste aralarında gülerek konuşması yakınlaşması çileden çıkartıyor beni. Allah aşkına münasebetli durun kalabalık ortamlarda hiç hoş gözükmüyor
Yapmacık duruyor
Bunu kimin speguladığı önemli. Dinciyse haksız. Dinci değilse haklı.
Dinci olmadığını varsayarak, şöyle bir genişletryim. Sevişecekleri mekan bulamayan gençler ne yapsın peki? Nerede yiyişecek bu gençler? Hadi bakalım
Yapmazlar olur biter
sevgili olmak sevişmekten ibaret değildir kankam
kiminle sevgili olup olmayacağım emin ol kimseyi ilgilendirmez bir ilişkim var ve amacımız sevişmekten ibaret değil her şeyi cinselliğe çektiğiniz için kaybediyorsunuz zaten bir süre sonra kadın artık karşı taraf onu seks için sevdiğini düşünür seks olmadanda gayette bir ilişki olur ve yürütülür sadece sevgide yeter kesin olmicak kimse yapamaz demiyorum yapabilirler buna karşı değilim ama sevgili olmak cinsel ihtiyaçları karşılamaktan ibaret değildir
PUHAHAHHWHAHSHAH benim ilişkim emin ol seni ilgilendirmez biz şu an böyle gayette iyiyiz eğer bir gün istersek zaten yaparız sevgilimin emin ol ki senin gibi kafası sadece cinselliğe çalışmıyor
çekip çekmemesi emin ol beni ilgilendirmez eğer bir gün istersek sevişiriz istemezsek sevişmeyiz kimseyide ilgilendirmez
erkeğim beni rahatsız edecek bir davranışta bulunmak istemiyordur belki orasını bilemem, konuyu değiştirme benim demek istediğim sevgili olmak sevişmekten ibaret değildir sevişmek sandığınız kadar basite alıncak bir şey değil ve benim kadınlığımı sorgulayacak son kişi bile değilsin mağarana dön artık bence
istersen görüşebilirsin sıkıntı yok benim icin, ve evet ilişkimiz mükemmel
gayette olur, aşırı abazasın ciddi anlamda diyorum
genelleme yapma, sadece erkekler değil hiçbir insan için genelleme yapmaya hakkın yok.
herkese güvenecek kadar 'çocuk' değilim, daha fazla uzatmanın anlamı yok sizin gibilere laf anlatılmaz. iyi günler bayım.
sevgilimin mastürbasyon yapıp yapmadığı ve benimle böyle mutlu olup olmadığı hâlâ seni ilgilendirmiyor
seks olmadanda ilişki yürütülebilir diye örnek verdim? normal
ne dersen de seks olmadanda ilişki yürütülür
amca sus artık bence
yok amca kalsın senin gibi olcağıma öleyim daha iyi
buldu beni şu an mutluyuz hadi işine
tamam
@Linoria_Reynaud İkinizin de haksız olduğu noktalar var onun haksız olduğu nokta sevgililigi f*ck ile karıştırması senin hatan da sevgililigi melek arkadaşlığı sanman. Sevgililik demek sadece aşık olup gezmekten ibaretse zaten onu yapacak çok insan var bir insanla sevgili oluyorsan seni özel hissettirecegi için sevgili oluyorsun. Cinsellik konusunda dediklerinize çok güldüm. Bir erkek 18sinden sonra gay değilse veya sağlık sorunu yoksa aklı fikri oraya kayacaktır zaten. Sizi kaybetmemek için yalan söylüyor hepsi bu. Niyeti kötü değil elbette yalanını doğru yerde söylüyor ama erkek varlığı evrimsel olarak spermini bircok yere yaymaya odaklanmış. Bu şekilde hayatta kalmış. Avcı toplayıcı toplumlarda kadınlar, en çok av avlayani en
En çok av avlayani, en çok yemek kazananı, en iyi yerde barındıran erkekle olmuşlar. Bu erkeklerle olurken erkegin eşi var mı onu bile umursamamislar kimi erkeğin 20 30 tane kadını olmuş. Bunun yerini statü ve para aldi tek başına yetmiyor ama büyük oranda statü oldu artık. Erkek bu ihtiyacını karşılamak zorunda. Evlilik zorlaştırildı, maddiyati hele geçtim kadınlar evlenmek istemiyorlar sevgililik döneminde yakınlaşmak istemiyorlar biz de ağaç kovuguna hallenmeyecegimize göre ne yapmalıyız? Yani ikinize de katılmıyorum konustuklariniza.
ben sevgililiği melek arkadaşlığı falan sanmıyorum anlatmaya çalıştığım şey şu ki ilişki seksten ibaret değildir bir ilişki seks olmadan da yürütülür, ve ayriyetten sevgilimi daha tanımadan konuşmazsan sevinirim dediğim gibi kendisiyle konuşabilirsiniz benim için hiç sıkıntı yok. arkadaş sevgililiği seksten ibaret gördüğü için ve seks olmadan ilişki olmayacağını düşündüğü için cevabını verdim bende. 2.5 yıldan fazladır olan ilişkim fazla uzun süre bile değil zamanı geldiğinde zaten cinsel ihtiyaçlarımızı karşılarız ne zaman istersek onu yaparız fakat böyle her şeyi sekse çeken insanlar emin ol ki çok fazla ve karşı taraf sevgide istiyor artık. bu arada ikinci cümlene çok güldüm şu an herkes aşağısının derdindeyken gelmişsin bana bir sürü sadece severek ilişki yürüten insan var diyorsun ama kimse öyle değil maalesef günümüzden fazla uzaksın galiba. ilişkide asla seks olmaz demiyorum ama seks olmadanda ilişki gayet yürütülür öyle kaç tane yürüten kişi gördüm bir süre sonra evet istiyor insan normal olarak fakat zamanı geldiğinde yani istedikleri zaman sevişiyorlar.
Dış görünüşümüz, hareketlerimiz dış dünyaya kendimiz hakkında çeşitli mesajlar verir. İnsan bu sayede kendi doğasını, düşüncelerini ve bakış açısını ortaya koyar. Bu yüzden daha dikkatli davranılması gerektiğini düşünüyorum
Aynen öyle
Kadınların, kendisine herkesin içinde konsomatris gibi davranan adamlarla sevgili olmayı kabul etmeleri beni ilgilendirmiyor… Küçük düşürüldüklerinin farkında değiller.
Aynen öyle
Değil biraz edep ahlak gerek ayıp diye bir şey var ya utansınlar öyle yapanlar
O an utanma akıllarına bile gelmiyor
Kendilerinden geçiyorlar çok ayıp
Herkesin ayıbı kendine.. Kendisine saygısı olan yapmaz, ahlâkı olan da yapmaz..
Ama toplumu rahatsiz eder karisinca da sen kim oluyorsun derler
Yanlış bana göre gösteris yapar gibi çok sinir bozucu bi durum
Aynen çok yapmacık
Sarılması rahatsız etmez bazıları çok ileri gidiyor ona da bakmıyorum
Ben çok rahatsız edici buluyorum bütün mahremi durumları kimsenin görmeyeceği bir yerde halletsinler lütfen !
Haklısınız çok doğru
Doğru da uygulamada bazı insanlar sınıfta kaldı
Hayır normal değil edepsizlik karaktersizlik niye dışarda neden halka açık, suç dahi
Aynen haklısınız
Uygunsuz hareket ne lan
Neye göre kime göre uygunsuz
Bence doğru değil
Bencedee
Yanlis birsey, gorenlerin uyarmasi lazim
Uyarınca da dayak yiyenler bile oluyor
Hayırdır sanane istediğimiz yerde istediğimizi yaparız diyorlar
Kavgaya gerek yok ki eger oyle birsey yapacak olsa , ordaki insanlar hem terbiyesizlik yapip ustune size bagirmaya kalkarsa , afedersin insanlar es. sek degil kimse bukadarina izin vermez vermemeli
Türkiye gibi bir toplumda değil
Aynen herkes yerine göre hareket etsin o zman
Bana farketmez
Beni ilgilendirmez. Herkes kendine yapar
Sarılması normal bence de ilerisi hoş olmuyor
İlerisini yapıyorlar
Ben konuda haklısın
Her ilişkide mahremiyet olması gerekiyor bence
Bence de katılıyorum
Olan var olmayan var aw
Biz de yapios
Dayılar yoksa sıkıntı yok
Çok abartılırsa doğru olmaz
Değil ayıp
Hayxanlarda giriyor