Sizce ortak kullanım yerlerinde sevgilerin içli dışlı davranması doğru mu?

Park olsun metrobüs olsun kafe olsun AVM olsun

Bu gibi yerlerde çoğu insanlar sevgilileri ile uygunsuz hareketlere giriyorlar sizce bu doğru bir şey mi?

Sizce ortak kullanım yerlerinde sevgilerin içli dışlı davranması doğru mu?
Cevapla