Güncellemeler
+1 yıl
Beni kınayan herkesin başına gelir inşallah, Ezanlar da dua ediyorum erkekler de sorun yok kızlar adi inşallah sizde yaşarsınız bunu.
Güncellemeler
+1 yıl
Aklım şunu almıyor, kadın asil olmalı sadakatsizl dizisini hiç mi izlemediniz Asya ne kadar asildi hepimiz hayran kaldık adami bir gün tehdit etmedi derini bile anladı kadın dediğin böyle olmalı hayatın biter nedir Allah aşkına bu onursuzluk, psikopatlık adamın bu hale gelmesinde kadının hiç mi suçu yok? Siz var ya medyanın mağdur gösterilen aslında suçlu olan kişileride savunuyorsunz cahilce bakıyorsunuzz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Zor ilişki bu durumdan kimse mutluda olamaz bu durum hayırda getirmez maalesef. Senin için hayırlısı neyse o olsun gerçekten sıkıntılı bir durum.
Teşekkür ederim, erkekelr cidden daha empati yapıyor kızlar gibi değilsiniz
İki taraf içinde bakmaya çalışıyorum. Önyargı olmadan.
Yazık adama öyle çirkef kadınla evli boşanamazda kadında da gurur yok mu aldatıldığı halde boşanmıyor
Kadın hastalıklı ama adamı esir alıyor ciddi diyorum adamın kendi ile özel anı yok sürüklüyor peşinden hayatın biter demiş şaka gibi ben onla olsam o beni aldatsa hayatın biter demem kiyamam çünkü
İnsanlar kınıyor ama elbet bir gün başlarına gelir kolay değil kimse durup durduk yere evli birini sevmez bazı insanlar da boşanamadığı için gözü kayıyor ki haklılar da kadın boşamıyorsa adam ne yapsın
Ya harika birsin keşke herkes senin gibi aydın olsa, 1 yıl içinde psikolijim bozuldu çok direndim uzak durmak için çok savaştım ama yapamadım su cahiller gibi bende kinnardim bu tür kızlari başıma geldi ki ben bu adamdan önce çok az erkekle oldum bir erkeğin evine gitmedim bile herkesin temiz iyi dediği kızdım başıma geldi anlaman çok güzel kimse bunu zevk için yapmaz sevince yüreğine söz geçirmiyorsun
Çünkü aynı şeyi bende yaşadım bende çok kınardım evliyle beraber olanları evli olup aldatanları ama başıma geldi Allah yaşatıyor kınayınca ama suç onlarda ilk evli olduğunu söylemeden kandırıyorlar ve iş işten geçiyor. Kimse durup durduk yere evli erkeği istemez o kadar bekar erkek varken kandırıyorlar sonra olan oluyor kalbe laf geçmiyor ama inşallah kurtuluruz bu evlilerden bir gün
İnşallah canım çok zor, Bide ben karısı psikopat olan evli erkeğe denk geldim böyle asıl, masum eşi olana denk gelmedim maalesef çok zor işimiz oda beni seviyor ama kavusamiyoruz
Genelde evli olup aldatanlar boşanamaz hiç o yüzden kavuşulmuyor çok üzücü ben hiç gelecek görmüyorum onla mesela inşallah ondan kurtulurum bir gün hep dua ediyorum hayırlısıyla. Ama biz olmasak bile o adamlar yine aldatır karısını sevmediği için
Ya zaten bu net, adamlar sevmiyor bizle alakası yok ben diyorum adam kadından bıkmış ben olmasam başkası diyorum ama senle sanal bile gerçek gibiydi gerçeği tahmin edemiyorum dedi düşün adam nefes aldığını hisseti kadın onu esir almasaydi tehditle hayatında tutmasaydi yapmazdı belki
Evet öyle zaten kadın böyle yaparsa erkek yapmayacağı varsa bile yapar ve kadından tiksinir her türlü aldatır aynı şekilde erkek öyle olsa kadın yapar böyle yazık o adama böyle karısı olduğu için öyle insanlar evden ırak olsun
Böyle eşini esir alan çok adam var onlar da aldatıyor bu kendine güvensizlik işte ben aslında vazgeçtim karışıma biri çıkarsa birakicam tamamen adama acıyorum onu tehdit eden eşi var bide benim ki çok dürüst başında beri hep net bana o huyunu seviyorum herkes için hayırlısi olsun ne diyim
Amin hayırlısıyla sende bende kurtuluruz bu evli adamlardan evet erkeklerden de çok var öylesi yazık onlara asla kurtulamazlar böyle ruh hastalarından
Haklısın canım inşallah
Ne gurursuzsunuz ya? Adam evli. Karısını seviyor sevmiyor sanane. Sen burnunu sokmuşsun evlenip yoluna baksana. Bela arıyorsunuz kendinize.
Karısına bi laf etmeye bile hakkın yok ötede metres ol degersizler ya
İnşallah o kadın gibi koca gelir başına inşallah
Kadını sevmiyorsa evlenmez. Or. ospunun duasi tutmaz bosuna aglama. Evli yuvasi olan insanlardan ne istiyorsunuz karisi kotuyse boşardı
Merak etme öyle bir koca başına gelse de senin yaptığın zavallılığı yapmaz kocasına
Aynen öyle bunlara hepsi müstehak..
Ben sevdim, aşıkim için savaştım sizin de her b*ki yiyip melek takilmaniz komik 😂
Yuva yıkanın yuvası olmaz zaten yaptığı pisliği savunuyor burada.
Sevmen normal ama gidipte hayatina burnunu sokamazsin adam sevmese bosamisti sen 2. El olarak devam et
Çok üstüme geldiniz bunu hiç bir kimsenin yaşamasını isteemm ama sizde inşallah kara sevda ya tutulur beni anlarsınız
Ben kara sevdaya tutulsam da evli bir adamla beraber olmam. Adı üstünde evli. Aşkını kalbine gömüp yoluna bakacaksın. Bakamıyorsan da üstüne gelinmesi gayet normal.
Anlanacak bir tarafin yok zamaninda asik oldugum kisi evli cikti direk merhabayi vile kestim iliskim de olmamisti sizinki kaşarlık..
@ilay22 Haha bende böyle derdim sen avut kendini 😂
Canım ben zaten evleniyorum çok şükür bekar başı bağlı olmayan helal bir adamla. Sende kendine böyle birini bul bence. Helali dururken metreliğe girişme.
Neden boşanmıyor? Heyecandan vazgeçmeyip sana böyle yansıtıyor olabilir mi?
Ülke ne hale geldi ya. İğrenç zihniyetlisiniz
Aşk için savaşmak acilsizlik değil, sende o kadın gibi psikopatsin anlasilan
Senin kocan da seni aldatsa sakin kalacak kadar rahatsın demek ki. Senin gibi değilim şükür. evli erkekle bir olmak nedir. Bu nasıl bir düşünce bu nasıl bir midesizlik. Kadın için çok üzüldüm. Umarım fark eder de karakter yoksunu kocasından ayrılır
Kadın da hayvan gibi olmasaydı adamı esir etmeseydi adam geç bile kaldı aldatmakla o sapık ruhlu kadına az bile pis Habeş çirkin haliyle koca buldum diye adamı yıllarca esir etti adamın kendi ile kalıcak anı bile. Yok biliyor musun o Habeş maymunu benim kadar sevmiyor onu çünkü o beni aldatsa da hayatın biter demem kiyamam ona onin yaptığı hastalık
Adam da adam olsa. Karısından korkuyor sanırım 😂 kızım boşansın o zaman. Ne diye hâlâ evli?
komik
Zor bir durum
Durduğun kabahat
Bırak bana gl
sana zarar
dikkatli olzarar görme