Üniversite ikinci sınıfa geçtim hala arkadaşım yok böyle olan var mı?

Okulun ilk günü şimdi herkes birbiri ile konuşuyor. Tek kalan bi ben var gibiyim. Benim durumumda olan var mı yoksa sadece ben mi öyleyim?

Üniversite ikinci sınıfa geçtim hala arkadaşım yok böyle olan var mı?
Cevapla