Aile sorunum var işin icinden cıkamadıgım beni dinleyip akıl verormisiniz?

Şimdi ben ailemden hayatım boyunca baskı ve şiddet gördüm hala da görmekteyim ailem bana çok küçük yaştan beri eziyet ediyorlar çocukken okula giderken evde işler buyururlardi yap diye ben ders çalışırken anne babam bana sen neden ders çalışıyorsun biz seni okutmayacaz ki derlerdi bende ailemin ilgisi ve tavrı yüzünden derslerle ilgilenmezdim içime kapanık olurdum okulun başların da derslerim iyi olurdu sonra ilgisizlesince karne zayıf gelirdi eve karne zayıf geldiğinde anne babam bana şiddet ya da baskı uygularlardı karnem niye böyle diye orta okuldan çıktım eve hapis oldum hiç bir kimseyle konuşup görüşmeme izin vermediler kız arkadaşim bile yoktu hayatımın zorluğu ve ailemin tavrı yüzünden okulun şart olduğunu en azından lise diplomamin olmasının ilerde işime yarar diye düşündüm 14 yaşindan 19 yaşıma kadar dışardan okul okuyabilmek için uğraştım ailem izin vermediler taki mahalle değişince gittigimiz mahallede komşunun kızı ile arkadaş olmasın oturup kalkmasinlar diye o kızdan uzak tutmak için okula yazdirdilar beni evde ders calistigimda çoğu zaman ders çalışmam sorun oldu yani anlayacaginiz ailemden kız olduğum için eziyet görüyorum ve kısıtlanıyorum çok bıktım dayancak gücüm kalmadı artık yani kısacası ailem kız olduğum için cahiliye dönemindeki gibi hareket ediyor bana en küçük kararlarımi dahi alamam izinsiz bir yere gidemem kız arkadaş bile yok izin vermiyorlar derdimi kimseye anlatamıyorum anlatacak kimse yok ailem beni şöyle yapmaya çalıştılar adı şani çıkmadan kimseyle laf olmadan birisi istesin evlensin gitsin diye kız olduğum için bir çok şeyi yakistiramiyorlar bana şu an hiç bir erkekle konuşup görüşmedigim için çevremden hiç bir erkek evlilik gözü ile bakıp yaklaşmıyor şimdiki devirde gençler konuşarak tanişarak gençlerin birbirinden haberi olduğu için öyle evleniyorlar ailem beni başından atabilmesi için yani babam anneme ne yapcan da onu okudup duruyon evlendirelim gitsin diye arabanın içinde şu istesede bunu versek diye anneme deyip dururmuş onun gönlünü yapmaya calisirmış annem bu gün dedi yani ilerde evleneceğim kişiyi dahi benim seçmeme izin vermiyorlar kendi öz anne babamın elinde eziyet çekiyorum hayatım çok zor baskı ve şiddet görüyorum bunca zaman çok gördüm bir isteyen olsa başlarından atmak için beni evlendirmeye cakisacaklar ben bu aileden nasıl kurtulmaliyim polise gitmelimiyim ailemin bana davranislarinj anlatmalimiyim bana yardım eder mi polis ben o kadar çok çaresizim ki ölsem mi evden mi kaçsam polisemi gitsem diye aklıma çeşit çeşit şey geliyor ve çok çaresizim dayanamıyorum artık özgür olmak istiyorum okul okumak istiyorum şiddet baskı görmek istemiyorum 21 yaşındayken polisin elinde ifadem var aile içi darp raporumda var yani polisin elinde eski aile dosyam var polsuten yardım istesem beni kurtarır mı ailemin elinden eğer polise giderde polis yardım etmezse geri dönüşü yok evde çok eziyet çekerim hayatım daha kötü olur lütfen bana yardım edin

Aile sorunum var işin icinden cıkamadıgım beni dinleyip akıl verormisiniz?
Cevapla