Şeriat gelirse kadın cinayetleri alır başını gider! Kocanız size kumalar getirir sesinizi çıkaramazsınız... Kadının hiçbir hakkı yok... Şeriat isteyen kadında da akıl yok...
Neymiş? Gerçek şeriat bu değilmiş aslında gerçek şeriat başka bir şeymiş...
Dünyada şeriat ile yönetilen çok sayıda ülke var. Bunların bir kısmı Arap ülkesi özellikle dikkatini çekmek istiyorum. Kur'an-ı Kerim Araplara gelmiştir ve dili Arapçadır. Şimdi bizim masum Anadolu Müslümanları diyor ki bu Araplar İslam'ı anlayamamışlar şeriatı anlayamamışlar hepsi şeriat diye yalan yanlış şeyler uyguluyorlar.
Evet. Araplar kendi dillerinde gelen kitabı anlayamamış ancak Bizim Türkler Arapların dilindeki kitabı Araplardan çok daha iyi anladığını iddia ediyor...
Bizimkiler kafasında ütopik tatlı sevimli bir şeriat kurmuşlar. Sanıyorlar ki şeriat gelince herkes mutlu olacak, sanıyorlar ki şeriat gelince Adalet olacak, sanıyorlar ki şeriat gelince kimse ölmeyecek kimsenin canı yanmayacak.
Şeriat isteyen kişilerin bazıları gerçekten çok masum ve saf insanlar. Şeriatın çok tatlı cici bici sevimli bir şey olduğunu sanıyorlar çünkü öyle anlatmışlar bunlara. Maalesef kandırılmışlar.
Gerçekten komik duruma düşüyorlar.
Şeriata göre dinden çıkan bir insanın öldürülmesi gerekiyor. Yönetimini ve kurallarını İslam dinine şeriata dayandıran bütün ülkelerde bu uygulama var. Bazı ülkeler dinden çıkanları öldürmese bile özgürlüğünü elinden alarak ya da işkence ederek kişiyi cezalandırıyorlar.
Yahu daha ötesi var mı şeriata göre dinden çıkanlar öldürülmelidir. Bütün alimler hocalar mezhepler herkes bu gerçeği kabul etmiş.
Şeriat bu. İşine geliyorsa kabul edersin olduğu gibi yok işine gelmiyorsa kabul etmezsin bu kadar basit.
Gerçek şeriat bu değil Yok efendim şeriatta böyle bir şey yok Yok efendim şöyle Yok efendim böyle diye kıvırmanın bir anlamı var mı?
Özellikle şeriatı savunan kadınlara çok şaşırıyorum çünkü şeriat zaten erkeklere öncelik tanıyor erkeği kadından üstün tutuyor hatta kadını erkeğin malı yapıyor resmen şeriat...
Dolayısıyla erkeğin şeriatı savunması anlaşılabilir bir şey ancak bir kadının kadın olarak şeriata savunması bir kuzunun kendisine sokulacak bıçağı yalamasına benziyor...
Gerçek şeriatın ne olduğunu herkes öğrenmeli zaten öğreniyor. Teknoloji gelişti Afganistan İran Suudi Arabistan gibi ülkelerde yaşananlardan haberimiz var.
Ben öyle cahillerle tartışmaya girmiyorum direkt küfredip eziyorum. Bence onlar için toplama kampları kurup onları eğitmeliyiz. İzole edilmeli şeriatçı yobazlar...
Sen yine de bunların kışkırtmasına kapılıp küfür ve hakaret etme. Pat diye KizlarSoruyor hesabın kapatılır daha da kötüsü bu sitede avukat ve savcı kişiler var. Çok ağır şeyler yazmamaya çalış sakin olmaya çalışmalıyız
Saçma sapan konuşma. Ben şeriati eleştiriyorum. Ayrıca müslüman olmayanlar bile sizden daha müslüman. En azından müslüman olmayanlar bile bile hırsızlara oy vermiyor. O kadar şeriat diye yırtınıyorsunuz ama düzgünce Müslümanlığı yaşar
şeriat isteyenlerin islamla alakası oktur şeriat denen sistem tamamen islamdan ayrılan kadınları köle kılan erkeklerinde kısmen haklarını sınırlayan aptal bir yönetim şeklidir ayrıca bu olmasa bile dinde zorlama yoktur isteyen istediği gibi yaşar bu şekil kimsenin hakları kısıtlanamaz gidecekler talıbanın kucağında hoplayacaklar o zaman hop hop hop yapacaklar
4 karıya İslam'da İZİN VERİLİR. Bakın EMREDİLİR demiyorum İZİN VERİLİR. Ve onların hepsine eşit davranmak zorundasın ve bunu asla yapamayacakları belirtilir Kur'an da. Yani 1 eş tavsiye edilir. Ve mesela evli adama karısından habersiz nikah kıyan hocalar sorumludur dinen
İslama boşuna suç atmayın. Okumasını ve anlamasını bilen İslamda kadının değerini zaten anlar. Bu şeriat denilen şey tamamen cahillikten ve kadının değersiz görülmesinden kaynaklanan iğrenç insanların getirdiği iğrenç kurallar. Halbuki Peygamber efendimiz ne güzel demiş "Biliniz ki kadınlar Allah'ın bize teslim ettiği emanetlerdir" , “Allah sizden; kadınlara karşı iyi ve hayırlı olmanızı ister; çünkü onlar, sizin analarınız, kızlarınız veya teyzelerinizdir."
Yani bu şeriat adı altında kadına her türlü kötülüğü yapanların ne bu dünya da ne de öteki tarafta yatacak yerleri yok.
İslam'a bir şey diyen oldu mu? Neden şeriat diyince aklına İslam geldi? Demek ki şeriat İslam'ın yansıması... İyi oku bence çünkü İslam hakkında kötü bir şey demedim. Şeriat gelirse kadın katliamı olur
Şeriat konusunda bilgi eksikliği var. Yukarıda bahsettiğiniz hiç bir şey İslam şeriatında yok. İslam hukukunun kadınlara bakışı deyip ülkelerin bakışını yazmışlar. Kur'an'ı Kerim hakkıyla anlaşılıp öğrenilse İslam'ın kadınlara ne kadar değer verdiği o kadar iyi anlaşılır ki. Gücü eline alan insan öyle azıtıyor ki hiç bir şey orjinali gibi kalmıyor maalesef.
Boşuna kendini yorma anlatamazsın. Çünkü onlarin yüzde 99 u neye inandıklarını bilmeyecek kadar cahiller. Ya da zerre kadar bu dini arstirmisliklari yoktur. Kenrilerine ne dendiyse ona uyarlar.
Knk boşuna kendini yorma engelledim sildim görüşleri yobazları sorumda istemiyorum. Onlara fikirlerini belirtme hakkı bile vermiyorum. Onların zehirli fikirleriyle bizleri zehirlemeye hakları yok😂
Skrm Şeriyatını bu ne ya kimsenin Allah'ın verdiği cana kıymaya hakkı yok kendi canına kast edilmedikce bu ya ne kafayla bunu yapmış birde ölüye saygısı yok şeresfiz
@ffurkan_tarhan sadece elektronik bilgisayar telefon falan zamlansa neyse diycem de ekmeğimiz suyumuz bile zamlanıyor demek ki üretim gücümüz falan sıfır