Eşimi üzmek istemiyorum ama yetti canıma ne yapayım?

Arkadaşlar ben 18 yaşında sevdiğim insanla evlendim eşimin ablası ve annesiyle evlerimiz çok yakın fakat daha evleneli 4 gün olmuşken kayınvalidem bende kaldı. Düğünümde 14 ayar iki bilezik ve sahte beştaş taktı. Evime iğne dahi almadı benim ailem çeyizimi getirdi mikrodalgama kadar aldılar mobilyaları eşim ile borca girip ödedik. Tek bir nevresim vermediler bana. Eski bir evde oturuyorum yerler mermer kapılar tahta. Şimdi ise kendi evlerini mütahite verip 2 daire alacaklar fakat orada da görümcem ve kayınvalidem yaşayacakmış. Artık bişeylerden şikayet etme zamanım geldi mi sizce?
Eşimi üzmek istemiyorum ama yetti canıma ne yapayım?
Cevapla