Gerçekten acıyı hissediyor muyuz, yoksa beynimizin bir aldatmacası mı?
Düşünebilen bireylerin yorumlarını alalım..
Düşünebilen bireylerin yorumlarını alalım..
Bunu çok uzunca süre düşünmüştüm. İşin içinden çıkılmıyor. Basit haliyle şu an ki simülasyon oyunlarına bakın. Henüz kusursuz değil tabi ama yapay zeka kullanılıyor ve ordaki "bot" karakterler sürekli hareket halinde. Bizim dünyamızın da öyle olmadığı ne malum? GTA oynarken yoldaki adamı cırt diye eziyorsun ölüyor. Biz gelişmiş bir yapay zeka içindeki botlar olabiliriz. Acı dediğin şey de bir kod olabilir. Çok muhtemel
Oldukça dolu ve zekice bir bakış açısı söylediğiniz örnekler çok iyi :) bencede beynimiz aslında
bir kod makinesi gibi
Belki de beynimiz kod makinesi değil ve hepsi ortak bir server a bağlı bellekler. Hepsine bir şeyler yüklenip buraya salınmış? Düşünsene olasılık formülleriyle yapılmış bir denklemi. Her seçenek sonrası yeni bir senaryo. Eğer öyleyse yapan üreten büyük bir programcı
Evet. Uzaya bakınca özellikle koskoca evrende yalnızız. Uzay videolari beni çok etkiler o yüzden. Dediğin gibi bir simülasyon. Sınav simülasyonu. İnsanlar apaçık bunu gördükleri halde hala yaratanı inkar ediyorlar.. Cidden hayret edilesi...
Cevap
5Cevap
Acıların hepsi beyinde hissedilir.
Matrix felsefi üzerinden mi bu soru yoksa başka bir felsefedenmi
Herhangi bir felsefe değil aslında, sadece simülasyonda mıyız
Bakıs açısına göre değişir, similasyonda değiliz ama acı eşiği beyinde kalsa sadece acıyı çözüp acının üstünden gelebiliriz , ama acıyı çift taraflı hissediyoruz
Elini git ocağa koy bacım beynin mi oyun yapıyo yoksa gerçekten hissediyor musun anlarsın.
Okey
Kanka valla manyak olursun bak bulaşma boyle şeylere
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?