Kardeşimle aramızdaki soğukluğa üzülmeli miyim?

Sabahın 6 sında ve bir çok kez aklıma gelecek kadar sıkıyor canımı bu konu. Bir abim var onunla da yabancı gibiyiz buna annem sebep oluyor kardeşime bir şey dediğim an sen düşmansin ona diyor kendisinde de soğukluk var hal böyle olunca nasıl bir kardeş ilişkimiz olsun kendi çocukları bile bana karşı çok saygisiz gerçekten kendimi kötü hissediyorum

Kardeşimle aramızdaki soğukluğa üzülmeli miyim?
Cevapla