Abimle aramda resmen soğuk savaş var. Bazen patlıyor, suçlu hissediyorum napabilirim?

En çok da ilişki konusunda. Kendisi 26 yaşında ben 24 yaşındayım, hiç sevgilisi olmadı bazılarını da kendi reddetti, benim bir yıllık ilişkim var bazen üçümüzün yan yana olması gereken anlar olduğunda çok zoruna gidiyor, bazen yapmadığım hâlde yanımda kıza yavşıyor övüyor utanmadan demiş anneme. O aile evinde, ben ayrı evde ve farklı şehirdeyim annemle telefonda konuşurken duydum bunu. Bugün ailemin yanına geldim tüm gün iyiydi ama biraz köşeye çekildim sevgilimi aramak için kısa bi vakit onun tutumunu bildiğim için çok şey yapmamaya çalışıyorum yanında ama hemen sinirlenmiş patlamış gerilmiş hâliyle bende gerildim. Birbirimizi seviyoruz tekrar doğsam yine onu abim olarak seçerim ama kendisi 30 yaşından önce evlenmem dedi diye benim de ondan önce sevgili yapmama niye kızıyor ben mi dedim öyle de öyle uygula diye ya. napıcam hem kızıyorum hem bi şey yapamıyorum
Abimle aramda resmen soğuk savaş var. Bazen patlıyor, suçlu hissediyorum napabilirim?
Cevapla