En çok da ilişki konusunda. Kendisi 26 yaşında ben 24 yaşındayım, hiç sevgilisi olmadı bazılarını da kendi reddetti, benim bir yıllık ilişkim var bazen üçümüzün yan yana olması gereken anlar olduğunda çok zoruna gidiyor, bazen yapmadığım hâlde yanımda kıza yavşıyor övüyor utanmadan demiş anneme. O aile evinde, ben ayrı evde ve farklı şehirdeyim annemle telefonda konuşurken duydum bunu. Bugün ailemin yanına geldim tüm gün iyiydi ama biraz köşeye çekildim sevgilimi aramak için kısa bi vakit onun tutumunu bildiğim için çok şey yapmamaya çalışıyorum yanında ama hemen sinirlenmiş patlamış gerilmiş hâliyle bende gerildim. Birbirimizi seviyoruz tekrar doğsam yine onu abim olarak seçerim ama kendisi 30 yaşından önce evlenmem dedi diye benim de ondan önce sevgili yapmama niye kızıyor ben mi dedim öyle de öyle uygula diye ya. napıcam hem kızıyorum hem bi şey yapamıyorum
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Abin de kıza karşı bir şey hissediyor olamsin nasıl yavsayabilir ki yani hemen karar verme ama
hayır o değil, sözde ben yavşamışım tabiri caizse yani zaten sevgilim. Yanında özellikle abartmamaya bile çalışıyorum basit iki iltifat ettim diye böyle demiş anneme
Ha bir de aranızda çok yaş farkı oluyor bu durumda kıskançlık yapıyor sanırım hemen hemen aynı yastasiniz
2 yaş var aramızda. Benim yaptığım her şeyi o da yapabilirdi. Ben burada yaşicam siz gidin derdim annemler taşınma konusu açtığında vs, o da yapamazsın saçmalama derdi ama bi gün onlar gitti ben kaldım İstanbul'da örneğin. Kiradaydık kendime evde aldım annemlerin de desteğiyle hatta ona dedim gel beraber kalalım nolucak işte içinde büyüdüğümüz yer sonuçta diye ama annemlerle gitti, benim için o tek başına tabii falan diye atıp tutuyor bazen bizimkilere. Gerçekten seviyoruz birbirimizi ama konu bu tarz şeyler olunca aşırı suçlu hissediyorum
E konunun sevgilikle alakası yok ozaman sadece yani ne diyeyim ki şimdi sen farkında değilsin ama abin seni kıskanıyor nasıl oluyor anlamıyorum öyle yani genel bir kıskançlık
Elinde imkan varken neden harekete geçmek yerine kıskanıyor ki o zaman şimdi istese kendi evine çıkabilir bi kızda ayarlayabilir gerçekten yakışıklı biri ama inadı inat
Başka bir şey mi var acaba ya emin misin bu sadece inat değil ya çünkü direk evlenmicekki totem yapmış 30 a kadar evlenmem diye bir şey var soylemiyor bana öyle geldi tabi sen bilirsin sen tanıyorsun kardesini
inan bilmiyorum normalde benimle paylaşır her şeyi 5 kardeşiz o bana ben ona yakınız en çok hem yaş hem de genel olarak. Sakladığı bi şey olsaydı bilirdim ama bilmemi istemediği önemli bi şeyde olabilir bak bunu düşünmemiştim
Yoksa niye 30 u hedef koysun ki elinde imkan varken niye bekler insan. Evliliğe karşı olan biri de değil bu arada niye bu kadar geciktirir ki
Belki beklediği biri var bende kardeşim yok diye üzülüyordum iyi ki yokmuş anlaşmazlıklar falan neyse
Bak kesinlikle içine kurt düşsun diye değil benim nedense aklıma çok şey geliyor bu kadar evlenmeyi geciktiriyosa ya hazır hissetmiyor ya da sevdiği var en kötüsü debilemiyorum ama bir yıllık iliskindrn önce böyle değilse kız arkadaşından hoşlanmış olabilir mi ihtimal tabi
aslında o kadar kötü değil kardeşlik ama bilmiyorum beklediği biri mi var.. öğrenmem gerek
Ama bence ilki daha mantıklı evlenmeyi belki içten içe istemiyor hazırlıklı değildir
İlişkimden önce böyle değildi çünkü ilişkim yokken gayet iyiydi hani onunda yok benimde yok mis. Şakasına mı diyor bilmiyorum ama evlilik ne zaman diye arada şakasına sorduğumda ben hazırım olm kız yok diyordu ama istese kız da bulur. Dediğin gibi belki de beklediği sevdiği biri var bizim hiç bilmediğimiz. Sevgilime bakmaz hem yaş farkı ona göre çok hemde onun istediği kriterlere uymuyor ki uysaydı da sevgilimden hoşlanıyor olsaydı mahvolurdum
Tabi canım her ilişkisi olmayan yapamıyor diyemeyiz sevdiği vardır belki mesela ben 32 im de evlendim çünkü sevdiğimi bekliyordum maddi durumu kötüydü evlenmek için çalıştı bana da evde kalmış kız gözüyle bakarlar di halbuki biz birbirimizi 6 yil sevdik
Ondan başkasıyla olamazdım söz vermiştik sonra carpilirdim mazallah
umarım birliktesiniz şu an 6 yıl dile kolay çünkü.
O zaman ben sorup soruşturmaya başlayayım var mı biri diye falan gerçekten bazen çok üstüme geliyor çünkü
Söylerse tabi evet evliyim hala bir yıl oluyor
Daim olsun mutluluklar dilerim bi ömür 🙏🏻
Direkt sormam tabi ama hâl çaresine bakıcam artık umarım bi yolunu bulurum
İyi birisi gibi hissettim seni Allah gönlüne göre versin kız arkadaşınla darısı başınıza abinlede arani iyi yaparsın inşaallah
iyi miyim bilmiyorum, kimseye zararım yok kendi eksenimde yaşayıp giden biriyim öyle kötü alışkanlıklarımda yok. büyük dertlerim oluyor abime aileme bile anlatmıyorum uzaktalar panik olmasınlar falan diye. bi de bu tarz bastırılmış sorunlar aniden ortaya çıkınca çok yoruyor beni ama ne diyebilirim ki. Teşekkür ederim, evlilik planlarımız olduğu hâlde ertelemek zorundayız şimdilik ama bakmayın kızında işine geliyor bi tık daha hazır hissederim diyor tamam dedim öyle olsun.. yeter ki daha fazla sorun sıkıntı çıkmasın hem sağlığım hem psikolojim iyi değil, paylaşamıyorum da kimseyle içimde dert olup büyüyor her şey. Bu kadarını okumak zorunda değilsiniz biliyorum vaktinizi alıp uzattıysam da rica ediyorum yanlış anlamayın, kusura bakmayın. bi an boşluğuma geldi yazıyorum ama şimdi silersem eğer yine içimde kalacaklar. Gidip notlara bi yere yazayım derdimi kusura bakmayın tekrar 🙏🏻
Yok canım ne kusuru sıkılsaydim cevap bile vermezdim ilk sorundan itibaren ben halden anlayan bir insanım durumunda kötüymüş ama düzelir normalde kimseye bu kadar erkende yazmam ama sana yardımcı olmak istedim açıkcasi burada saçma sapan sorular soranlari gördükçe dertleşmek isteyen insanlara fikrimi söylüyorum ayrıca hepsinide okudum ama abin de bir şey var normal değil yani
Rica ederim ne demek ☺️
Normal olmadığını bu akşam anladım.. Teşekkür ederim hâl çaresine bakmaya başlayacağım. Anneme babama diğer kardeşlere az buçuk ötmüştür belki. Hayırlısı olsun artık
Amin inşallah
Bende ablamla yakın yaşlardayım o da böyle aynı ben biriyle ilişki yapicak gibi olsam sinirli oluyo
sanki biz yapmayın diyoruz ama sevin sevilin sizde dimi bizim suçumuz ne
Ben sende yap dedim diye suclu oluyorum 🤦🏻♀️
Kıskanıyor normal olarak kötü bir niyeti yokbence
Kötü niyeti yok normalde aramızda iyi ama bazen çok üstüme geliyor benim suçum değil ki onun seçimleri. Bir ay sonra yanlarına geldim geldiğim gibi ortam gerildi suçlu hissediyorum
Dikkatli olun ani kavgalarda benden söylemesi siz erkeksiniz birde sana da üzüldüm ya
Yok ya sesimi yükseltmem ona özellikle ailemin yanında. O da yükseltemez babam hemen birbirinizden başka kiminiz var diye kızıp araya giriyor. 5 kardeşiz, benle beraber üç erkek. Diğerine karşı böyle değil. Onun da sevgilisi var ama aynı evde yaşadıkları hâlde ona karşı böyle değil. Bi bana patlıyor ama biz abimle gerçekten yakınız çocukluktan beri sanırım o yüzden içten içe kızıyor bana
Bir hafta burada kalıp eve dönücem ama dediğim gibi aşırı suçlu hissediyorum ve bu hisle bir hafta burada durmak çok zor geliyor artık. Bu anlattıklarım yeni olan şeyler değil 🙁
Benim abimle de aramda bir 2 yaş var benimle habire zıt düşer sanırım yaş aralığıyla alakası var ve birbririmizi çok kiskaniriz ama öbür kizkardesime prenses gibi davranıyor çünkü ondan epeyce büyük şansım yok ya 😅
desene yalnız değilim. napıcaz böyle cidden felaket bi arada kalmışlıkla yaşayıp gidecek miyiz biz : )
Benimki de sevgili yapmama izin vermiyor döverim diyor o kişiyi falan kendide kıyafet degistirir gibi sevgili değiştiriyor😏
abilik yapıyor normal. Bende kız kardeşime öyle diyorum ama işin esprisi benimki, sevgili yaptığında ilk bana gelmişti ayrıldığında da ilk beni aramıştı. Abilik yapması normal yahu, benim durumum erkek erkeğe olan bi durum seninki yine anlaşılabilir hani çok bi şey diyemem doğrusu 😅
Evet sizin ki biraz daha anormal neyse kolay gelsin sana bende benimkiyle sinaniyorum iste