Aileme çok yakın biri değilim onlara samimiyim ama bağımi kolay bir şekilde koparabilecek kadar da soğukum bu normal mi?

Aileme çok yakın biri değilim onlara samimiyim ama bağımi kolay bir şekilde koparabilecek kadar da soğukum bu normal mi?
Cevapla