İnsanlar neden 3-4 çocuk yapıp sonra şikayet ediyorlar?

Maalesef Türk toplumunda çok var bu kadınlar doğuruyor 3-4 tane sonra doğduktan sonra yetişemiyorlar bıktım diye şikayet ediyorlar sanki o çocuklar dünyaya gelmeyi kendileri seçmiş gibi onlara sitem ediyorlar böyle böyle mutsuz çocuklar büyüyor sevgi görmeyen nesiller yetişiyor keşke herkes bakacağı kadar çocuk yapsa siz ne düşünüyorsunuz bu konuda genelde bilinçsiz okumamış toplumlarda çocuk sayısı fazla oluyor?
İnsanlar neden 3-4 çocuk yapıp sonra şikayet ediyorlar?
Cevapla