Neden ben yalnızlığa mahkum kalmış biriyim neden?

Herkes herkes evlendi uzun yıldır görüştükleriyke.. kariyer yapmamışlar bile işi gücü iyi adamlar buldular, prenses gibi yaşıyorlar aşkla. Ben okudum çabaladım şu an iş aryıyorm, kendi paramı kazanıyorumama , 25 yaşına geldim ve dımdızlak ortadayım, çok yalnız ve aptal hissediyorum. Başkalrında olup bende olmayan ne? ?

Neden ben yalnızlığa mahkum kalmış biriyim neden?
Cevapla